سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برند سازي ابزار مهم درهر بنگاه اقتصادی است

برند شدن در فضای اقتصادی یکی از ابزارهای مهم درهر بنگاه است اين امر در افزايش صادرات و رقابت پذيري نقش موثر دارد.

اسلامیان عضو اتاق بازرگاني اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: مشخص شدن جایگاه سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در فرایند برند شدن می‌تواند وظایف را به طور دقیق مشخص کند.

وی استفاده از تجربه هاي برند هاي موفق را لازم دانست و گفت: استفاده از مشاوره می‌تواند هزینه‌های آزمون و خطا دراين مسیر را کاهش دهد.

اين فعال اقتصادي اظهار داشت: برند شدن در فضای اقتصادی یکی از ابزارهای مهم درهر بنگاه اقتصادی است.

وي خاطرنشان کرد: بخش خصوصي براي ترویج فرهنگ سازی این موضوع در بین فعالان اقتصادی بايد تلاش بيشتري داشته باشد.

برچسب ها: برند ، اقتصاد ، بنگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.