سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله حسن زاده آملی الگویی برای پزشکان به عنوان طبیب روحانی

حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی الگویی برای پزشکان به عنوان یک طبیب روحانی است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر منصوری رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین همایش طبیب روحانی، بزرگداشت عالم ربانی حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی گفت: برگزاری این همایش ها به دلیل هماهنگی و تلفیقی است که طبیب روحانی با طبیب جسمانی دارد.
 
وی افزود: ما طبیبان جسمانی برای دردهای روانی، تقویت دین به طبیبان روحانی نیاز داریم. تزکیه و تعلیم درکنار هم هستند و ضرورت دارد که طبیبان جسمانی در کنار طبیبان روحانی به معالجه و درمان بیماریها اعم از جسمی و روحی بپردازند.
 
موسوی دبیر اجرایی سومین همایش طبیب روحانی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور در کنار پیشرفتهای علمی، آموزشی و تحقیقاتی مسولیت سنگینی را در حوزه نشر فرهنگ دینی و اخلاق برداشته است که از جمله آن برگزاری همایش طبیب روحانی است.
 
موسوی تصریح کرد: آیت الله حسن زاده آملی با تبحر در علوم مختلف همچون تفسیر، فقه، علم کلام، طب قدیم، نجوم، ادبیات، فلسفه، عرفان و اخلاق و.... گویی در جستجوی همه دانشها بوده است. آیت الله حسن زاده آملی الگویی برای پزشکان به عنوان طبیب روحانی است.
 
وی ادامه داد:  با تالیف کتاب های متعدد لحظه ای را دور از تحقیق و تدریس نگذرانده اند و همیشه با کتاب و کاغذ همنشین بوده اند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.