سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر پارسی:

30 میلیون شنونده مرا متحیر کرد

بيش از سی میلیون شنونده برای یک برنامه رادیویی بسیار غافلگیرکننده و شادی برانگیز است.

"امیر پارسی" ایفاگر نقش "اوستا" و کاراکترهای دیگر  برنامه "جمعه ایرانی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: "جمعه ایرانی" را یک برنامه خوب و سرگرم کننده می دانم که توانسته به گفته نظرسنجی های سازمان صدا و سیما، بيش از سي میلیون نفر را پای گیرنده های رادیو بنشاند.
وی افزود: "صبح جمعه با شما" در گذشته و اکنون "جمعه ایرانی" توانسته در قالب طنزها و انتقادها به مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم به خوبی بپردازد.
"پارسی" با اشاره به 30 سال قدمت این برنامه تصریح کرد: "جمعه ایرانی" قدیمی ترین طنز رادیویی است که توانسته به ابعاد مختلف زندگی مخاطبان بپردازد.
وی با اشاره به دلایل موفقیت "جمعه ایرانی" اظهار داشت: معتقدم در کنار حضور بزرگان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در این برنامه، حضور و تبحر "سعید توکل" توانست "جمعه ایرانی" را همچنان در سطح بالایی قرار دهد.
"پارسی" در خصوص صمیمیت بچه های رادیو افزود: ما هر روزی را که در رادیو دور یکدیگر جمع می شویم را به فال نیک می گیریم و برای همه ما رادیو خانه دوم است.
این بازیگر پیشکسوت رادیو با اشاره به حضور جوانان در عرصه بازیگری تصریح کرد: خوشحالم که با جوانان همکار هستم ولی تنها توصیه من برای ورود آنها به تمامی عرصه ها در ابتدا خاک صحنه خوردن است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.