سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فعال شدن خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی در شش مسیر اصلی از خیابان‌های شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سعید امراللهی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه شهری از توجهات مدیریت شهری در بحث حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت‌های برنامه‌ریزی است اظهار کرد: این امر به عنوان یک فعالیت مهم چند وجهی اهمیت خاصی در جامعه شهری به عنوان نقش محوری ایجاد می‌کند.

وی افزود: با همت و حضور بخش خصوصی و با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده و بسط سامانه خطوط شبانه در مسیرهای اصلی شهر، نسبت به فعال کردن اتوبوس در شش مسیر اصلی از خیابان‌های شهر قم اقدام شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم بیان داشت: اتوبوس‌های این خطوط از ساعت 30 و 22 دقیقه تا 5 و 30 دقیقه صبح در مسیرهای خیابان امام خمینی (ره)، خیابان امامزاده ابراهیم (ع)، توحید، بلوار محمد امین، خیابان شهید صدوقی و شهید دل آذر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حمل و نقل و جابجایی مسافران اقدام خواهند کرد.


وی گفت: استفاده شهروندان از مسیرهای شبانه روزی لازمه استمرار خطوط ایجاد شده بوده و مشوقی برای تعهد ارائه خدمات بهینه و مطلوب از سوی ناوگان اتوبوسرانی است./ع

برچسب ها: قم ، فعال شدن ، خط اتوبوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.