سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمضان‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رعايت عدالت براي حضور کانديداها از سوي دانشجويان در دانشگاه‌ها ضروري است

مسئول بسيج دانشگاه علم و صنعت گفت: تشکل‌هاي دانشجويي با تداوم اعتمادسازي و رعايت عدالت در خصوص حضور کانديداها از هر طيف و جريان سياسي توانسته‌اند نمونه عيني حماسه سياسي را در عرصه دانشگاهي به وجود آورند.

ميلاد رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با نقش تشکل‌هاي دانشجويي در ايجاد خلق حماسه سياسي اظهار داشت: حضور چهره‌هاي سياسي سرشناس در عرصه انتخابات  نشان از دغدغه جريان‌هاي مختلف سياسي کشور براي ايجاد تحول حماسه سياسي در سال جاري است.
 
وي ادامه داد: انتخابات براي تشکل‌هاي دانشجويي فرصت خوبي است  تا با کيفيت بيشتري فعاليت‌هاي سياسي خود را پيگيري و در اين ميان تنها به حضور کانديداها و جريانات سياسي در دانشگاه ها بسنده نکنند.

مسئول بسيج دانشگاه علم و صنعت تصريح كرد: ارتباط و همدلي هرچه بيشتر ميان اقشار مختلف دانشگاهي، مي‌تواند نقطه عطفي براي حضور هرچه بيشتر جريانات و کانديداها براي اعلام برنامه‌ها و اقدامات آنها در دولت آينده باشد.

رمضان‌زاده در خصوص حضور موثر تشكل‌هاي دانشجويي در پايان خاطر نشان كرد: تشکل‌هاي دانشجويي با تداوم اعتمادسازي و رعايت عدالت در خصوص حضور کانديداها از هر طيف و جريان سياسي توانسته‌اند نمونه عيني حماسه سياسي را در عرصه دانشگاهي به وجود آورند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، تشکل ، بسیج ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.