سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ تن به تن زورگيرخشن با پليس در ملاءعام+تصاوير

زورگير خشني که پس از بي هوش ساختن يک شهروند متواري شده بود، در يک جنگ تن به تن با يک مامورانتظامي خلع سلاح و دستگير شد.

سرهنگ احمد صالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ماموران در راستای انجام وظایف خود بودند که ناگهان گروهي از مردم به سمت آنان آمده و از يک فقره زورگيري خشن از يک شهروند خبر دادند.
رییس کلانتری 160 خزانه در ادامه اذعان داشت:  ماموران در بررسي بيشتر متوجه شدند که دقايقي پيش طبق اظهارات مردم ، يک دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ با دو سرنشين جلوي يک عابر را گرفته و با ضرب و شتم وي را بي‌هوش ساخته و با سرقت اموال با ارزشش، متواري شدند.
وی ادامه داد: در حين بررسي بيشتر، شهروندي به ماموران مراجعه کرد و گفت: يکي از زورگيران از اراذل و اوباش محله بعثت به هويت "قاسم" است که مدت‌ها موجب بي نظمي در آن محدوده شده است.
این مقام مسئول انتظامی ابراز داشت: به دنبال این موضوع ماموران با استعلام از بانک اطلاعات مجرمين متوجه شدند که فرد مذکور از سابقه داران شرارت است.
سرهنگ احمدئ صالحی ادامه اظهار داشت: به جهت حساسيت موضوع ماموران با مقام قضايي هماهنگي لازم را انجام داده و با رديابي مخفيگاه متهم، جهت دستگيري وي به شهرک بعثت اعزام شدند.  
رییس کلانتری 160 خزانه گفت: ماموران پس از حضور در محل با بستن راه‌هاي احتمالي فرار و با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني وارد خانه متهم شدند.
وی افزود: زورگير خشن با رویت ماموران با کشیدن قمه در ملا عام قصد آسیب رساندن به ماموران را داشت که يک مامور انتظامی با آمادگی کامل در یک جنگ تن به تن متهم را خلع سلاح کرده و دستگیر می کند.
لازم به ذکر است که پس از انتقال متهم به کلانتری و اعتراف به چندین فقره زورگیری خشن از هموطنان، نامبرده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضایی ارجاع شد.  







برچسب ها: جنگ ، زورگیر ، اراذل ، قمه ، بعثت ، سلاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
حسین
۰۲:۵۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
باید اعدامش کنن
محمد
۱۶:۲۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
دم مامور پليسي گرم كه اين نامرده و زور گير و چاقو كش را زده و دستگير كرده.
اي والله