سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوي‌حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كميته تحقيق و تفحص از استانداري تهران تشكيل مي‌شود

نماينده مردم ورامين در مجلس با بيان اينكه محورهاي تحقيق و تفحص از استانداري تهران شامل سه محور پيگيري سفرهاي استاني، عملكرد مالي استانداري و نحوه جذب نيرو و استخدام‌ها است، از تشكيل كميته تحقيق و تفحص از استانداري تهران در آينده نزديك خبر داد.

سید‌حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصويب طرح تحقیق و تفحص از استانداری تهران در مجلس گفت: در رابطه با عملکرد استانداری تهران مسائلی وجود دارد که زمينه‌ساز ارائه درخواست تحقيق و تفحص از سوي نمايندگان به مجلس شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه این طرح دارای سه رکن اصلی است، افزود: مسئله اول پیگیری پروژه‌های مصوب سفر‌های استانی است که بسیاری از این پروژه‌ها يا به نتیجه نرسیده و یا اینکه به صورت نیمه‌کاره متوقف شده‌اند.
 
نقوی‌حسینی در تشريح محور دوم اضافه كرد: محور دوم برپایه عملکرد مالی استانداری است چرا كه در سطح استان تهران اعتبارات میان شهرستان‌های  پرجمعیت و کم‌جمعیت باید با یک توازن خاص انجام گیرد که متأسفانه در استانداری تهران چنین اتفاقی نیفتاده است.
 
نقوی‌حسینی در مورد محور سوم این طرح تحقیق و تفحص نيز اظهار داشت: جذب نیرو در استانداری‌ها که چارچوب استخدام آن مشخص نیست و همچنین موضوع انتصاب مدیران شهری و بخشی که واكنش‌هاي بسیاری را برانگیخته نیز از محورهای این تحقیق و تفحص است، زیرا افرادی در اين سمت منصوب می‌شوند که تجربه کافی نداشته و در مواقع حساس کار را رها می‌کنند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان كرد: این طرح در صحن علنی به تصویب رسیده و قرار است کمیته‌ای متشکل از 11 تا 13 نفر از نمايندگان در این راستا تشکیل شود که این امر در جلسات آتی پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.