سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهيه سند فني خط كشي راههاي حوزه استحفاظي استان تهران

سند فني خط كشي راههاي حوزه استحفاظي استان تهران توسط اداره ايمني ، ترافيك و حريم راههاي اين استان تهيه شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان تهران، سرپرست اداره ايمني، ترافيك و حريم راههاي استان تهران با اعلام اين خبر گفت: اجراي عمليات خط كشي راههاي حوزه استحفاظي استان يكي از عوامل اصلي در ارتقاي ايمني راهها بوده و مي تواند به عنوان فاكتور اساسي در هدايت استفاده كنندگان از راه به شمار آيد.

فرشاد يوسفي عوامل مؤثر محيطي از قبيل درجه حرارت و رطوبت محيط در حين اجراي عمليات خط كشي، تاريخ اجراي عمليات خط كشي، روكش آسفالت و ... را از عوامل موثر در برنامه ريزي محورها جهت اجراي عمليات خط كشي عنوان كرده و گفت : در همين راستا " سند فني خط كشي راههاي حوزه استحفاظي استان تهران" در سال ٩٠ و ٩١ توسط اداره ايمني، ترافيك و حريم راهها و با تلاش كارشناسان اين حوزه بصورت يك مجلد كامل تهيه و ارائه شده است.

وي در ادامه گفت : سند مذكور شامل كليه شهرستانهاي حوزه استحفاظي استان در دو سال اخير به تفكيك آزادراه، بزرگراه، راههاي اصلي و فرعي و راه روستايي بوده و فاكتورهايي از قبيل نام و نوع و طول محور، بازه زماني اجراي عمليات خط كشي، نوع خط كشي، دماي اجراي خط كشي، پايان دوره ضمانت، لاينهاي خط كشي، شماره قرارداد، نام پيمانكار، آزمايشات بازتاب، ضخامت و ... در آن لحاظ شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.