در طول سه جمعه پياپي تقريبا ١٠٠٠ خانواده از ثبت نام كنندگان مسكن ويژه تهرانسر، از واحدهاي نمونه بازديد كرده اند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان تهران، در بازديد اين هفته (جمعه ٢٠ ارديبهشت ماه ) وزير راه و شهرسازي نيكزاد و مدير كل راه و شهرسازي استان فريبرز واحدي در جمع بازديد كنندگان حاضر شده، در فضايي گرم و صميمي به سئوالات مراجعه كنندگان پاسخ داده و پس از بازديد از روند اجرايي با پيمانكاران و مشاوران پروژه تشكيل جلسه دادند.

لازم به ذكر است كه ساعت بازديد ٨ صبح الي ١٣ روزهاي جمعه بوده و ثبت نام كنندگان پس از دريافت پيامك اداره كل راه و شهرسازي استان تهران مي توانند براي بازديد مراجعه نمايند . همچنين بازديد بدون هماهنگي قبلي به دليل شرايط ويژه ساختماني و كارگاهي و حفظ امنيت متقاضيان امكان پذير نبوده و همشهريان مي بايست از آوردن كودكان براي بازديد اكيدا خودداري كنند.

گفتني است، پاسخگويي به متقاضيان براي رفع نقص پرونده در محل سايت تهرانسر صورت خواهد پذيرفت و لازم نيست تا متقاضيان به صورت حضوري به ساختمان اداره كل راه و شهرسازي (نجات اللهي) مراجعه نمايند، ضمن اين كه كارشناسان مربوطه ا ساعت ٩ صبح تا ١٣ عصر در سايت تهرانسر حضور داشته و پذيراي مراجعان هستند./خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار