سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

صنایع و معادن راکد فیروزکوه فعال می شود

معاون برنامه ریزی و اداری- مالی فرمانداری فیروزکوه از برنامه ریزی به منظور فعال سازی صنایع و معادن نیمه فعال و راکد شهرستان خبر داد.

ˈاسماعیل اسفندیارˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال های 91 و 92، رویکرد اقتصادی شهرستان توجه به تولید و حمایت از سرمایه گذاری برای بخش خصوصی است.

وی گفت: قابلیت های منطقه در حوزه صنعت و کشاورزی، متولیان امر را به برنامه ریزی در این مقوله ها به منظور رونق تولید و اشتغال وا می دارد.

معاون فرماندار فیروزکوه با اشاره به مهاجرپذیری شهرستان افزود: با توسعه این دو بخش قادر خواهیم بود ضمن حفظ نخبگان، نخبگان سایر مناطق را نیز به منطقه جلب و جذب کنیم.

وی ادامه داد: یکی از راه های حفظ و ارتقای شاخص های امنیتی شهرستان و جلوگیری از بروز ناهنجاری ها، حفظ ترکیب جمعیت بومی و نخبه شهرستان است.

اسفندیار با اشاره به اجرای طرح توسعه کشاورزی در منطقه، خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال 90 و با تشکیل ستاد طرح توسعه کشاورزی تاکنون، حدود 600 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه به تعاونی های روستایی واگذار شده است.

وی اظهار کرد: در سال جدید نیز ستاد طرح توسعه معادن شهرستان تشکیل شده است که به اذعان مسؤولان مراجع فرادستی، فیروزکوه در این زمینه پیشتاز شده است.

اسفندیار خاطرنشان کرد:اولویت برنامه ریزی های فرمانداری، فعال کردن صنایع ورشکسته و تعطیل است و انتظار می رود تا مسؤولان با اطلاعات کامل و با انگیزه، برای حمایت از سرمایه گذار اهتمام و برنامه داشته باشند./س


برچسب ها: صنایع ، معدن ، فیروزکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.