سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کمیته ویژه‌اي برای رسیدگی به شکایات از اوقاف در مجلس تشكيل مي‌شود

رئيس کميسيون اصل 90 با اشاره به تشكيل کمیته ویژه‌اي برای رسیدگی به شکایات از اوقاف در مجلس گفت: کميته ويژه مجلس براي رسيدگي به شکايات از سازمان اوقاف و امور خيريه از مکان‌هاي مورد نظر بازديد کرده و سپس گزارشي متشكل از توضيحات و پاسخ‌هاي مسئولان مربوطه ارائه خواهد کرد.

"محمدعلي پورمختار" نماينده مردم کبودر آهنگ، بهار و لالجين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند رسيدگي به شکايات از سازمان اوقاف و امور خيريه در کميسيون اصل 90 گفت: اين كارگروه از يك سو به علت شکايت‌هاي متعدد و از سوي ديگر براي رسيدن به نتيجه‌اي کلي در رسيدگي به شكايات تشكيل شده است.

وي در ادامه افزود: مسئولیت این کمیته را غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی بر عهده دارد.

نماينده مردم کبودر آهنگ و بهار در مجلس اضافه كرد: کميته ويژه مجلس براي رسيدگي به شکايات از سازمان اوقاف در درجه اول از مکان‌هاي مورد نظر بازديد کرده و سپس گزارشي به همراه توضيحات و پاسخ‌هاي مسئولان مربوط ارائه خواهد کرد.

پورمختار تصريح كرد: شکایت از سازمان اوقاف و امور خیریه تنها محدود به نمایندگان مجلس نمی‌شود بلکه  رسیدگی به شکایت از این سازمان در کمیسیون، نتیجه شکایت‌های مردمی از سراسر کشور و همچنین گزارش‌های مراجع رسمی همچون سازمان بازرسی کل کشور است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
برای چی شکایت کرده