سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی اسماعیلی در بيست و ششمين نمایشگاه کتاب تهران:

افتتاح سایت شهید مطهری حرکت ویژه ای در نمایشگاه امسال بود

رئیس 26 نمایشگاه کتاب تهران افتتاح سایت شهید مطهری را حرکت ویژه ای در نمایشگاه امسال عنوان کرد.

علی اسماعیلی رئیس بيست و ششمين نمایشگاه  کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران گفت: امسال سعی کردیم فضای نمایشگاه را از جهت ساختار و اجرا متفاوت از سال گذشته صورت دهیم.
وی با اشاره به تفاوت های عملکردی و  اجرایی این نمایشگاه ادامه داد: شورای سیاستگذاری برای اولین بار در این نمایشگاه فرا وزارتخانه ای صورت گرفت و تمام سیاست های کلانی که در نمایشگاه باید صورت می گرفت اکثریت این شورا تصویب و به انجام رسید تا تنوعی را هم در محتوا و هم در ساختار داشته باشیم.
اسماعیلی افزود: در نمایشگاه امسال فضای فیزیکی و تنوع انواع کتاب افزایش یافته بهطوریکه نسبت به سال گذشته حدود 50 هزار عنوان کتاب جدید را وارد نمایشگاه کردیم.
وی در رابطه به نقش الکترونیک عنوان کرد: امسال نقش الکترونیک را به طور ویژه انجام دایم که طوریکه 102 ناشر در این بخش در نمایشگاه حضور دارند.
وی اضافه کرد: درنمایشگاه امسال طرح کردیم فرایند تولید کتاب را به منظور آشنایی مردم با فرایند تولید و چاپ کتاب به اجرا درآوریم.
همچنین افتتاح سایت شهید مطهری در نمایشگاه امسال به عنوان یک شرایط ویژه ای در این نمایشگاه بود.
رئیس بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: کارنامه نشر جمهوری اسلامی ایران نیز در سالن غرفه یاس دیده شده که سعی کردیم حضور ناشرانی که بیشترین شمارگان و عناوین کتاب را داشتند داشته باشیم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.