برخی از مردم هنرمند و آثار او را بعد از مرگش درک می کنند.

حمید حامی،خواننده پاپ ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در خصوص برپایی سالن هنر و افزودن بخشی تحت عنوان موسیقی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: سال های پیش نیز در نمایشگاه به دعوت نشریه های موسیقی حضور داشتم اما چنین غرفه ای مربوط به موسیقی را برای اولین بار است که شاهد برپایی آن هستم.

وی ادامه داد: هنوز فرصت بازدید از نمایشگاه کتاب را پیدا نکردم اما کمترین امتیاز هم به نمایشگاه کتاب قدمی به رو به جلو است و در ایران هر کار فرهنگی از سوی سازمان ها هرچند کوچک جای تقدیر دارد به طوری که برگزاری نمایشگاه تاثیر مثبتی در ارتقای سطح فرهنگی مردم خواهد داشت.
حامی با اشاره به استقبال مردم و توجه بسیار به موسیقی عنوان کرد: سالن هنر متشکل از شرکت های بزرگ موسیقی هستند که با انجام فعالیت های فرهنگی دنبال انتشار موسیقی زرد نیستند و ناشران این بخش در گذشته نیز فعالیت نشر کتاب را نیز داشتند.
وی تصریح کرد: برای موسیقی و آهنگ هایی که کمیاب هستند برپایی سالن هنر امکان خریداری آهنگ های مورد علاقه توسط مردم را آسان می کند.
وی درخصوص مجوز آلبوم جدید خود اظهار داشت: "یک لحظه عاشق شو" بعد از 2 سال و نیم انتظار مجوز گرفت و بعد از مبارزه با مافیای موسیقی توانستم  مجوز بگیرم.
این خواننده افزود: همانند آلبوم های قبلی ام در خردادماه منتشر خواهد شد و کنسرتی را نیز در تابستان در نظر گرفته ام.
حامی تصریح کرد: دلیل بحث من در مورد مافیای موسیقی روشنگری برای مردم و مسئولان است که آگاه باشند که ما داریم می بینیم که موسیقی ما علاوه بر پول دچار سیاست شده است؛ همچنین ما نسبت به فروش تیتراژهای موسیقی در بازار ، صدور مجوز یک هفته ای برای برخی از خوانندگان و اجرای کنسرت در خارج از کشور بدون ارائه هیچ مجوزی آگاهی داریم و باید این موضوع را به مردم اطلاع رسانی کنیم.
وی در خصوص حضور مافیا در موسیقی و تبعیض میان خوانندگان متذکر شد:برخي خوانندگان که نفوذ و قدرت بیشتری داشته ولي از نظر تئوری در موسیقی سواد پایینی دارند متاسفانه با هدف کسب درآمد و شهرت پا به عرصه موسیقی می گذارند.
حامی تصریح کرد: به گفته یکی از نقاشان یا باید هنرمند و یا تاجر باشی و در حال حاضر هرکس که تاجر باشد نمی تواند هنرمند شود و خوشبختانه یا متاسفانه من هنر را انتخاب کردم.
وی خاطرنشان کرد: برخی از مردم موسیقی را درک می کنند اما برخی دیگر از عموم مردم بعد از مرگ هنرمند را درک می کنند./ي2
 
برچسب ها: حامی ، خواننده ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.