سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايان چهارمين روز ثبت‌نام انتخابات رياست جمهوري در وزارت کشور؛

ثبت‌نام 123 نفر امروز و 366 نفر مجموع 4 روز/ حضور حداد، زاکانی، اعلمی، علی‌احمدی و رضایی

چهارمين روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري با نهايي شدن ثبت‌نام 123 نفر در امروز و 366 نفر در کل مجموع 4 روز پايان يافت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مستقر در ستاد انتخابات کشور، چهارمين روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در محل وزارت کشور آغاز شد.

ثبت نام از نامزدهاي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري از صبح روز سه‌شنبه 17 ارديبهشت شروع و تا پايان شنبه 21 ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت.


اولین روز با ثبت‌نام 75 داوطلب ریاست‌جمهوری پايان يافت که از اين ميان شناخته شده‌ترین چهره‌ها صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، مصطفی کواکبیان، حجت‌الاسلام حسن روحانی و محمد سعیدی‌کیا بودند.

روز دوم، زوزي خالي از چهره‌هاي سياسي بود. در این روز جمعاً 69 نفر به وزارت کشور مراجعه کردند که در میان این داوطلبین، 2 زن نیز وجود داشتند. در این روز تنها چهره شناخته شده، حسن سبحانی استاد دانشگاه و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بود.

روز سوم ثبت‌نام کاندیداها 99 نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند که در میان این تعداد، چهره‌های شناخته شده‌ای همچون شهرام علمداری رئیس سابق اورژانس کشور، سیدمحمد غرضی وزیر دولت‌های موسوی و هاشمی، روح‌الله احمدزاده‌ کرمانی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی و حجت‌الاسلام محمدباقر خرازی دبیرکل حزب‌الله ایران نیز حضور داشتند.

گفتني است،‌ حسنعلي نوري،‌ مدير كل دفتر انتخابات وزارت كشور در پايان سومين روز از ثبت نام داوطلبان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: در سومين روز ثبت نام شدگان نهايي 99 نفر بودند كه با توجه به آمار ثبت نام شدگان در دور روز گذشته مجموع ثبت نام ها به 243 نفر رسيد.


آنچه که لازم است از مسافران روزانه وزارت کشور بدانيد


باشگاه خبرنگاران در نظر دارد با ارائه زندگينامه کانديداهاي مطرحي که تاکنون اقدام به ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور کرده‌اند، بخشي از سوابق اجرايي آنان را به رشته تحرير در‌ آورد.


*ورود محمدرضا عارف به وزارت کشور


محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات با همراهي مرتضي حاجي وزير آموزش و پرورش دولت اصلاحات، علي صوفي وزير تعاون دولت اصلاحات و نيز احمد معتمدي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات دولت اصلاحات وارد وزارت کشور شد.


معاون مدير عامل بيمه ايران هم نامزد انتخابات رياست جمهوري شد


بهمن لامئي معاون مدير عامل بيمه ايران به منظور ثبت نام در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.




عارف در جمع خبرنگاران: پايبند به قانون هستم/ بنا دارم با همه دوستي ايجاد کنم


محمدرضا عارف کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع خبرنگاران گفت: از لحظه‌اي که ثبت نام مي‌کنم تا آخرين لحظه پايبند قانون اساسي هستم و از آن اطاعت خواهم کرد.


عارف در نشست خبري: روحاني را يک اصلاح‌طلب نمي‌دانم/ از آمدن هاشمي و خاتمي اطلاعي ندارم


"محمدرضا عارف" در نشست خبري در ستاد انتخابات کشور گفت: اجماعي ميان اسحاق جهانگيري، محسن مهرعليزاده،‌ محمد شريعتمداري و بنده در انتخابات رياست جمهوري شکل گرفته است، اظهار داشت: با توجه به اين که اين اجماع تنها بين اصلاح طلبان مطرح است و آقاي روحاني نيز بارها خود را به عنوان يک اصولگرا مطرح کرده‌اند بنده ايشان را اصلاح طلب نمي‌دانم.


حداد عادل وارد وزارت کشور شد


حداد عادل عضو ائتلاف سه گانه اصولگرايان هم‌اکنون وارد ستاد انتخابات کشور شد.





تعداد داوطلبان انتخاباتي در 160 دقيقه از مرز 25 نفر گذشت


گفتني است بر اساس گزارشات خبرنگار باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با گذشت بيش از 160 دقيقه از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري آينده از صبح امروز تعداد ثبت نام کنندگان از مرز 25 نفر گذشت.


اکبر اعلمي وارد ستاد انتخابات کشور شد


اکبر اعلمي، از نمایندگان سابق اصلاح‌طلب به منظور ثبت نام در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.
علیرضا نیلچی مدیرکل امور اجرایی انتخابات شورای نگهبان از ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کرد.

گفتني است، اعلمی ازجمله افراد نزدیک به خاتمی است که در مجلس ششم نیز در جناح اصلاح‌طلبان حضور فعالی داشت.


اظهار بي اطلاعي "مرتضي حاجي" از کانديداتوري خاتمي و آيت‌الله هاشمي


"مرتضی حاجی" وزیر آموزش و پرورش دوره اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا بنیاد باران برنامه‌ای برای انتخابات آینده دارد یا خیر؟ اظهار داشت: بنیاد باران سیاسی نیست بنده هم مدیر آن نیستم.


نامزد ائتلاف سه گانه بعد از اعلام نظر شوراي نگهبان معرفي خواهد شد


غلامعلي حداد عادل که به منظور ثبت نام در يازدهمين دور انتخابات رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات کشور شده است در پاسخ به اين پرسش باشگاه خبرنگاران مبني براينکه آيا هر سه ائتلاف پيشرفت ثبت نام خواهند کرد گفت: ان شالله.





مدیرکل اجرایی انتخابات شورای نگهبان از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد


علیرضا نیلچی مدیرکل امور اجرایی انتخابات شورای نگهبان از ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کرد.


براي تاييد صلاحيت‌ها ممکن است از پنج روز دوم استفاده کنيم


"عليرضا نيلچي" مدير کل امور اجرايي انتخابات شوراي نگهبان در هنگام بازديد از ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: به نمايندگي از هيئت مرکزي نظارت انتخابات شوراي نگهبان براي بازديد از روند ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شده‌ام.


زاکانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد


علیرضا زاکانی دقایقی به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وارد ستاد انتخابات شد.




زاکاني: به نفع کسي کنار نخواهم رفت/ اگر سعيد جليلي ثبت نام کند استقبال و با او ائتلاف مي‌کنيم


زاکاني در پاسخ به اين سوال باشگاه خبرنگاران که آيا به نفع گروه يا شخص خاصي کنار خواهيد رفت يا خير گفت: خير به نفع کسي کنار نخواهم کشيد.


حداد عادل: اختلاف سليقه با جبهه پايداري منجر به انتخاب کانديداي ديگري از جانب آنان شد


غلامعلي حدادعادل عضو ائتلاف پيشرفت در نشست خبري با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالي مبني براينکه قرار بود شما "قاليباف" و" ولايتي" با همديگر براي ثبت نام به وزارت کشور بياييد آيا اين عدم حضور سه نفر شما با يکديگر نشان دهنده ايجاد اختلاف است يا خير؟ اظهار داشت:تصور مي‌شود که جداجدا آمدن ما سه نفر با يکديگر محيط را براي شما خبرنگاران خلوت‌تر مي‌کند و راحت مي‌توانيد کار خود را انجام دهيد؛بنابراين اين حضور جداگانه ما معنايي غير از اين مسئله ندارد.


با شعار پیشرفت و به صورت مستقل آمده‌ام


"علی احمدی" اولین وزیر آموزش و پرورش دولت نهم که به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در ستاد انتخابات کشور حضور داشت، گفت: با شعار پیشرفت و به صورت مستقل آمده‌ام.


بازديد وزير کشور از ستاد انتخابات/ مهلت ثبت‌نام‌ها تمديد نمي‌شود


مصطفي محمدنجار وزير کشور دقايقي پيش ضمن بازديد از ستاد انتخابات کشور مجموع آمار ثبت‌نام کنندگان را تاکنون 336 نفر اعلام کرد که از ميان 8 نفر زن و مابقي مرد بوده‌اند.




حضور محسن رضايي در وزارت کشور


محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به منظور ثبت نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات کشور شد.


تجمع هواداران دبير مجمع مقابل وزارت کشور/ روح‌الاميني: اين سوال را از خود دکتر بپرسيد!


حضور محسن رضايي در ستاد انتخابات کشور تقريبا از ساعت 11 بين خبرنگاران مطرح شده و آن‌ها تا ساعت 4 ساعت انتظار حضور محسن رضايي را مي‌کشيدند.

محسن رضايي که پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران تا ميدان فاطمي تهران را پياده طي کرده بود تعداد کثيري از مردم نيز در اطراف او حضور داشتند.

اميدوار رضايي برادر محسن رضايي در اين رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: مردم به صورت خودجوش وي را همراهي مي‌کنند.


روح‌الاميني: حضور جمعی از افراد به همراه محسن رضایی در هنگامه ثبت‌نام اقدامی خودجوش بوده است


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور؛ درحالی که "محسن رضایی" نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه همسر و فرزندان و برخی از دوستان برای ثبت‌نام به وزارت کشور آمده است؛جمعي از مردم وی را همراهی می‌کنند.


برای تثیبت قانون‌گرایی در کشور، آمدم


کانديداي یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای این به عرصه انتخابات وارد شدم که در کشور قانون‌گرایی حاکم شود.





مرتضوي: راه‌اندازي کارناوال‌ها قبل از زمان قانوني تبليغات، خلاف قانون است


رئيس ستاد انتخابات کشور گفت: راه اندازي کارناول‌ها و بستن خيابان‌ها توسط داوطلبان انتخابات رياست جمهوري قبل از زمان قانوني تبليغات، خلاف قانون است.


خدا قوت! اين کانديدا مي‌خواهد دلار را به 1000 تومان برساند/ ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوري به قيمت کسب تجربه


چهارمين روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري در حالي آغاز شد که از همان ابتدا با حاشيه‌هايي همراه بود.


صحنه انتخابات را به نفع هیچ کس ترک نخواهم کرد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه آیا حضور تجمع هواداران شما نشان از اردوکشی‌های خیابانی در انتخابات  سال 92 است؟ تصریح کرد: اعتقاد دارم هر کس در چارچوب قانون عمل کند فتنه‌ای رخ نخواهد داد اما متأسفانه در کشورمان چون قانون دچار نواقصی است فرق انتخابات و تبلیغات مشخص نشده است از این رو فعالیت‌های انتخاباتی دچار مشکلات بسیاری است.



مقام معظم رهبري همان نظري را که به همه کانديداها دادند، به من هم دادند


کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: دو - سه ماه پيش با مقام معظم رهبري ملاقات کردم و سپس سفرهاي استاني ام را آغاز کرده و ايشان همان نظري را که به همه کانديداها دادند، به من هم دادند.


بیانیه اعلام حضور محسن رضایی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

"محسن رضایی" نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود که در ستاد انتخابات کشور در قالب بیانیه‌ای مواضع خود را در راستای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری تشریح کرد.


نهايي شدن ثبت‌نام 366 نفر در کل مجموع 4 روز


مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: جمع کل ثبت نام شدگان در کل این چهار روز 366 نفر هستند که از این جمع 12 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.


پرونده روز چهارم ثبت نام از داوطلبان با حضور 5 چهره شاخص در وزارت کشور بسته شد


پرونده چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری با ثبت نام 5 چهره شاخص بسته شد.



انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.