استاندار سابق فارس گفت:بنده در راستای جدایی از دولت مشکلی را با شخص رئیس‌جمهور نداشتم و به دلیل اختلاف سلیقه با اطرافیان دولت از سمت خود کنار کشیدم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور؛"روح‌الله احمدزاده کرمانی" استاندار سابق فارس در نشست خبری در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به نفع هیچ کس صحنه انتخابات را ترک نمی‌کنم، گفت:در راستای حضور در انتخابات ریاست جهموری ثابت‌قدم هستم و به نفع هیچ‌کس این صحنه را ترک نخواهم کرد. 
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی از روسای جمهور ما قضیه "هولوکاست" را مطرح می‌کنند، آیا به این موضوع اعتقاد دارید یا خیر؟ افزود:جمهوری اسلامی ایران براساس یک دکترین خاصی مسیر خاصی را طی می‌کند،لذا در مباحث سیاسی خارجی نیز تنها با خط و مشیي که مقام معظم رهبری تدوین کرده است و در راستای حمایت معنوی از خط مقاومت وارد عمل خواهد شد.  
 
احمد‌زاده کرمانی درباره ویژگی‌های بارز احمدی‌نژاد اظهار داشت:رئیس‌جمهور مومنی انقلابی،شجاع، ولایت‌مدار و استکبارستیز می‌دانم و معتقدم که وی یک فرصت مغتنم برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
 
استاندار سابق فارس درباره وجود جریان انحرافی اظهار داشت:بر این باورم که در همه دولت‌ها برخی از جریانات به عنوان جریان انحرافی وجود داشتند که این موضوع در دولت نهم و دهم نیز صدق می‌کند. 
 
وی تاکید کرد:‌علما و روحانیت به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه ما محسوب می‌شوند و نماد انقلاب اسلامی هستند به طورحتم در دولت آینده باید از این قشر استفاده شود.  
 
احمدزاده کرمانی درباره کناره‌گیری خود از دولت احمدی‌نژاد گفت:من به خاطر مشکلی که با اطرافیان دولت داشتم کنار کشیدم؛ لذا هیچ‌گونه مشکلی را با شخص رئیس‌جمهور در دوران کاری خود نداشتم.  
 
وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در زمان تصدی پست استانداری فارس به صورت مصداقی با جریان انحرافی مقابله کردید؟ اظهار داشت:بنده بارها گفته ام که موضوع مکتب ایرانی که از سوی برخی از افراد مطرح می‌شود،هیچ معنايی ندارد. 
استاندار سابق فارس افزود:اینکه ایران قبل و بعد از اسلام تفاوت دارد موضوع دیگری است.
انتهای پیام/  

برچسب ها: کرمانی ، سابق ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار