سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مسئول غرفه بیداری اسلامی:

"اطلس شیعه" با استقبال مردمي روبرو شد

کتاب نفس "اطلس شیعه" از جمله کتاب های پرفروش غرفه بیداری اسلامی به شمار می‌آید.

میرزایی، کارشناس امور فرهنگی کشور هند، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران درخصوص برنامه‌های فرهنگ و هنر ارتباطات اسلامی گفت: امسال فرهنگ و هنر ارتباطات اسلامی علاوه بر شبستان، سالن بیداری اسلامی  ، 10 غرفه بیرون از شبستان دارد و برنامه های مختلفی از جمله برپایی نشست ها با محوریت بیداری اسلامی برگزار کرده است.
وی ادامه داد: از جمله کارهای بیداری اسلامی رونمایی کتاب نفس "اطلس شیعه" از انتشارات بین المللی الهدی با حضور وزیر ارشاد که با استقبال خوبی روبه رو شد و همچنین نمایش و ارائه آثار انتشارات الهدی و بنیاد اندیشه اسلامی بوده است؛انتشارات بنیاد اندیشه اسلامی زیر نظر معاونت فرهنگی سالانه 10 نشریه به زبان های مختلف عربی انگلیسی و روسی به چاپ می رساند.
میرزایی در خصوص انتشارات الهدی نیز عنوان کرد: انتشارات الهدی بیش از هزار عنوان کتاب را با 30 زبان دنیا و همچنین کتاب قانون اساسی را به 41 زبان چاپ کردهاست.
وی با اشاره به استقبال خوب مردمی افزود: استقبال خوبی از نشست ها و غرفه های بیداری اسلامی صورت گرفته به طوری که از انعکاس خبری خوبی را برخوردار بودیم.
میرزایی در پایان در خصوص بازدید مسئولان از این غرفه گفت: در ابتدا وزیر ارشاد برای رونمایی کتاب "اطلس شیعه" در غرفه ما حضور پیدا کردند همچنین دکتر قشقایی معاون کنسولی وزیر امور خارجه و سفیر بوسنی از دیگر مهمانان ما بودند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.