سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معصومه سپهري در نشست سوره ي مهر:

پس زمينه اي از نمايشنامه خاطرات انقلاب نداشتم

نويسنده "لشگر خوبان" اين اثر را اولين تجربه خاطره‌نويسي انقلابي خود دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، حاضر در مراسم تقدير از نويسنده و راوي كتاب "لشگر خوبان" به همراه رونمايي از "دست‌نوشته رهبري" كه با حضور نويسسنده اين كتاب و "محسن مومني‌شريف" رئيس حوزه هنري استان تهران صورت گرفت.
"معصومه سپهري" نويسنده اين كتاب گفت: در گذشته در تبريز با عنوان يك پياده‌نويس بودند و بعد از آن به دليل قلم خوبم از من دعوت به همكاري در نوشتن "لشگر خوبان" شد.
وي ادامه داد: نوشتن اين كتاب كار سختي بود چون هيچ پيش زمينه اي از نمايشنامه‌هاي خاطرات انقلاب نداشتم سپهري افزود: تاليف "لشگر خوبان" از آقاي "مهدي قلي‌رضايي" سوالهاي بسياري كردند و وي به خوبي سوالاتم را جوابگو بود و بدين صورت شد كه اين اثر سال 79 تحويل و 84 چاپ شدولي متاسفانه مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت و پس از آن با دست نوشته رهبري روي اين كتاب جز كتاب‌هاي پرفروش به حساب آمد و در حال حاضر نيز به چاپ 14 رسيده است.
در پايان نيز "محسن مومني‌شريف" رئيس حوزه هنري استان تهران با تعاريفي از دوران جنگ به ذكر خاره‌اي افزود: از تمامي دست‌اندركاران اين اثر و همچنين از مقام معظم رهبري كه باعث شكوه فرهنگ خاطره‌نويسي دفاع مقدس هستند كمال تشكر را دارم و اميدوارم بعد از اين هم بيشتر در اين زمينه‌ها فعاليت شود./ص

برچسب ها: نشست ، سوره ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.