سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیست ششمین نمایشگاه بین امللی کتاب تهران؛

پر استقبال ترین کتاب غرفه موسسه فرهنگی-هنری ایرسافام در بخش بین الملل

کتاب کلمات کلیدی در زبان رسانه به زبان انگلیسی در بر گیرنده وا ژگان تخصصی خبری و مطبوعاتی با استقبال متقضیان در نمایشگاه بین المللی کتاب مواجه شد.

به گزارش خبر نگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاري بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران؛ موسسه فرهنگی، هنری ایرسافام با تدوین و تالیف کتاب تخصصی انگلیسی (کلمات کلیدی در زبان رسانه)  "key terms in the media "  توجه کلیه علاقمندان به زبان انگلیسی بخصوص دانشجویان زبان انگلیسی ، خبرنویسی و خبرنگاری و علوم ارتباطات را به خود معطوف داشته است.
گفتنی است؛ این کتاب نفیس در هشت قسمت شامل: رسانه، سیاست، تجارت، کار و اشتغال، جرائم  و مجازات، دیپلماسی و جنگ، سرگرمی و هنر و ورزش خوانندگان را با جدیدترین کلمات کاربردی و تخصصی در حوزه رسانه های جمعی بطور ابتکاری آشنا می‌کند.
به گونه ای که خواننده بدون نیاز رجوع به فرهنگ لغت و تنها با خواندن توضیحات ساده بر این کلمات احاطه پیدا کرده و تغییر محسوسی را در مهارتهای شنیداری، نوشتاری و گویایی احساس خواهد کرد.
گرد آورنده این اثر سید محمد شریف موسوی پور مدیر مسول موسسه فرهنگی، هنری ایرسافام می باشد.
شایان ذکر است؛ موسسه فرهنگی، هنری ایرسافام از فعالان عرصه فرهنگ، هنر، آموزش و  اولین وارد کننده مجله تخصصی IELTS  در ایران است.
این مجله که مورد توجه مدرسین و زبان آموزان حوزه IELTS   در ایران و سایر کشورها قرار گرفته است، تاثیر شگرفی در بالابردن نمرات آزمون IELTS   در بین زبان آموزان داشته،  ضمن آنکه مدرسین زبان انگلیسی را با آخرین شیوه ها و الگوهای تدریس در حوزه IELTS   آشنا می کند.
بر این اساس سایر فعالیت های این موسسه شامل : ورود و توزیع  نشریات خارجی  ، کانون نشر تبلیغات، نشر دیجیتال ، انتشارات ، ارتباط با مراکز عملمی فرهنگی داخل و خارج و برگزاری همایش ها ی تخصصی و دوره های آموزش زبان انگلیسی می باشد.
از بازدیدکنندگان دعوت بعمل می آید تا از سایر محصولات تخصصی این موسسه (بویژه در حوزه رسانه های جمعی، مطبوعات، رادیو و تلویزیون ورشته ورزشی کشتی ) به  زبان انگلیسی بازدید بعمل آورند با این امید که نیازهای به روز آنها در حوزه فراگیری مهارتهای زبان آموزی مرتفع گردد.
لازم به ذکر است خریدارن گرامی با ارائه بن از تخفیف ویژه بهره مند می‌گردند.
موسسه فرهنگی، هنری ایرسافام با استقرار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بخش بین الملل: فروش جهانی کتاب، چادر  D ، چادر شماره 19 موسسات و سازمانها (1) و همچنین در طرح باران راهروی روبروی شبستان با استقرار غرفه های متنوع مشغول سرویس دهی به کلیه علاقمندان زبان انگلیسی بویژه IELTS   میباشد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.