سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفیعی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی:

شعارهاي انتخاباتي بايد به دور از "عوام فريبي" باشد

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سياست‌خارجي مجلس، با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: شعارها و برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید عملياتي، منطقي و اجرایی باشد.

"نوذر شفیعی" نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری و هوادارانشان، گفت:  در رقابت‌های انتخاباتی بیشتر بحث رقابت و سیاست مطرح است و هر کانديداي تلاش می‌کند رقیب خود را با هر ابزاری از صحنه خارج کند.


وي با تاکيد بر اينکه منظور از اخلاق انتخاباتی وارد کردن مولفه‌های اخلاقی به انتخابات است، تصريح کرد: وارد کردن مولفه‌های اخلاقی به انتخابات گسترش روابط میان رقبا، پیگیری تبلیغات سالم از مسیر قانونی و حقوقی، جلوگیری از تخریب دیگران از جمله مباحث مهم در اخلاق انتخاباتی است.

شفیعی با بیان اینکه هر کاندیداب انتخاباتي بايد برنامه خاص خود را ارائه دهد، خاطر نشان کرد: شعارها و برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید عملياتي، منطقي و اجرایی باشد و تنها در راستاي عوام‌فریبی و کسب رأی بيشتر صورت نگيرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.