معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد موضع سیاسی این سازمان در انتخابات گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه انتخابات منویات رهبری را تبلیغ و دنبال می کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حرکت محوری سازمان تبلیغات اسلامی در مسائل سایسی نظرات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی آنچه را که رهبر معظم انقلاب می گوید را پیگیری و تبلیغ می کند، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نظرات و گفتمانهای رهبر فرزانه انقلاب را به صورت یک جریان فکری در جامعه رواج می دهد.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه کارکنان سازمان و حتی رئیس سازمان نیز گرایشات سیاسی شخصی خود را دارند، ادامه داد: اما هیچ یک این نظرات و گرایشات را با کل سازمان پیوند نمی زنند.

حجت الاسلام موسوی هوایی با بیان اینکه به اعتقاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اگر بخواهیم یک جریان فکری مناسب و فعال در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و ... در جامعه ایجاد شود باید دارای برنامه و همفکر و همراه با رهبر معظم انقلاب باشد، افزود: حجت الاسلام خاموشی یکی از معدود مسئولین ولایی، هشیار و فدایی رهبر است که در رفع فتنه های سال 88 تلاشهای و فعالیتهای بسیاری انجام دادند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رسیدن به منویات رهبر فرزانه انقلاب را پیگیری می کند، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری گفتمان های دینی و جریان سازی ها بحث حماسه سیاسی را دنبال می کند.

حجت الاسلام موسوی هوایی با اشاره به اینکه مسئله مهم، پرشور برگزار شدن انتخابات و حضور همه جانبه مردم در این صحنه از انقلاب است، گفت: اگر مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند جریان فتنه، جریان انحراف و جریانات خارجی صدها کیلومتر به عقب می روند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه اهداف سیاسی سازمان تبلیغات اسلامی روشن است، افزود: برای حرفها و شایعه هایی که مطرح می شود باید دلیل محکمه پسند آورده شود./ک

برچسب ها: اسلامی ، تبلیغ ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.