سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يورش صهيونيستها به مسجد الاقصي

دهها صهيونيست شهرک نشين به مسجد الاقصي در شهر اشغالي قدس يورش بردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا ؛‌دهها صهيونيست ديگر محصولات کشاروزان  فلسطيني ها را در شهر نابلس در کرانه باختري رود اردن به آتش کشيدند . غسان دغلس مسئول پرونده شهرک سازي در شمال کرانه باختري گفت :دهها شهرک نشين بيش از بيست دونم ( حدود دو هکتار ) از زمينهاي کشاورزي را در روستاي بورين در جنوب شهر نابلس به آتش کشيدند.

وي خاطر نشان کرد در درگيري بين شهرک نشينان و فلسطينيان کسي زخمي نشد.دغلس درباره  تشديد اقدامات تروريستي گروههاي شهرک نشين و حملات آنها به دارايي هاي فلسطينيان هشدار داد و گفت ارتش اسرائيل نيز شهرک نشينان را آزاد گذاشته است و از آنان حمايت مي کند.

از طرف ديگر محمود هباش وزير اوقاف و امور ديني تشکيلات خودگردان فلسطيني «حمله دهها شهرک نشين را به صحن هاي مسجد الاقصي » محکوم کرد و گفت : اين اقدامات نژادپرستانه تقريبا هر روزه شهرک نشينان ، مسجد الاقصي را که نماد حاکميت اسلامي و فلسطيني است هدف قرار داده است.

وي گفت اقدامات شهرک نشينان  از موارد تحريک آميز روزانه فراتر رفته و به موارد نقض روشمند و حساب شده تبديل شده که هدف از آنها به دست گرفتن کنترل مسجد الاقصي و يهودي سازي آن است.هباش ازملتهاي عربي و مسلمان خواست به تعهداتشان در قبال فلسطينيان عمل کنند و براي دفاع از فلسطينيان و سرزمين آنها در قبال تروريسم اشغالگران اسرائيلي به سرعت وارد عمل شوند .

احمد رويضي رئيس وحدت قدس در تشکيلات خودگردان فلسطيني گفت : شهرک نشينان به صورت تحريک آميز و در چارچوب سياست روشمند به مسجد الاقصي يورش مي برند و به قداست اين مسجد نيز اعتنا نمي کنند.

برچسب ها: یورش ، صهیونیست ، مسجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.