سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

مردم ایران حماسه سیاسی را با رای‌های خود رقم می‌زنند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مراسم اختتامیه هفته عقیدتی و سیاسی در شهرستان مرزی و بندری آستارا خاطرنشان کرد: ملت ایران حماسه سیاسی را با حضور پای صندوق‌های رای و رای‌های خود رقم می‌زنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محسن‌زاده در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مرزنشینان شهرستان آستارا در سالن شهدای گمنام اداره تبلیغات اسلامی اظهار کرد: «حماسه» در تقابل حق و باطل آشکار می‌شود و این را رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود از ملت ایران خواسته است و آنها به خوبی می‌توانند ثابت کنند که الگوی جهان اسلام هستند.

وی ادامه داد: همه هدف و برنامه دشمن گرفتن انسجام از ملت ایران است و بخش اعظم گرانی‌های اخیر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان جهت از بین بردن انسجام و اتحاد این ملت سرافراز است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در بخش دیگر سخنان خود به پیشرفت‌های مردم ایران در عرصه‌های مختلف اشاره و تاکید کرد: حق این مردم، نامهربانی، بداخلاقی و سوء مدیریت برخی مدیران نیست و آنها باید دست از این رفتارهای تنش‌زای خود بردارند.

وی اضافه کرد: اقوام و مذاهب مختلف ایران اسلامی سال‌ها در برادری و برابری کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند و هیچ مشکلی با هم ندارند، نباید اجازه داد دشمن با از بین بردن این انسجام به اهداف شوم خود برسد.

محسن‌زاده شهادت استاد مطهری را سندی بر حقانیت ملت ایران دانست و گفت: معلمان و فرهنگیان نقش عمده‌ای را در آگاهی‌بخشی جامعه ایفا می‌کنند.

وی در زمینه اتفاقات اخیر سوریه نیز بیان کرد: اگر امروز مرقد صحابه پیامبر (ص) و امیرالمومنین(ع) به دست وهابیون تخریب می‌شود نشانگر آن است که در راس این گروه، عناصر کوته فکر و پلید قرار دارند.

وی در پایان تاکید کرد: این گروه که توسط حکومت آل صعود عربستان حمایت می‌شوند، 250 میلیون دلار برای بر هم زدن اوضاع کشورمان در انتخابات پیش‌رو دریافت کرده‌اند بنابراین ملت ایران باید جواب دندان‌شکنی به آنها بدهند.

 در پایان این مراسم از فعالان در عرصه‌های مختلف عقیدتی و سیاسی و برندگان مسابقات مختلف تجلیل به عمل آمد.
برچسب ها: رای ، سیاسی ، حماسه ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.