سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامين مواد اوليه با کيفيت لازمه توليد محصول کيفي

دبير کنفدراسيون صنعت، با تاکيد بر اينکه توليد محصول کيفي به مواد اوليه با کيفيت نياز دارد، گفت: بايد راههاي تامين مواد اوليه مرغوب براي توليدکنندگان باز باشد.

حسين ساساني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعيت کنوني صنعت اظهار داشت: در حال حاضر بسياري از کارخانه هاي صنعتي به دليل مشکلات مالي و کمبود مواد اوليه با نيمي از ظرفيت فعاليت مي کنند که اين امر هزينه هاي توليد را افزايش مي دهد.

وي تاکيد کرد: رونق توليد ملي و کاهش وابستگي به کالاهاي خارجي، نيازمند توليد محصول کيفي است.

دبير کنفدراسيون صنعت تصريح کرد: توليدکنندگان براي توليد محصول کيفي به مواد اوليه مرغوب و با کيفيت نياز دارند که تامين آن طي سال گذشته به سختي انجام مي گرفت.

ساساني اظهار داشت: همچنين تامين مواد اوليه و قطعات کيفي مستلزم ارتباط مناسب با تامين کنندگان معتبر خارجي است.

وي افزود: طي سال گذشته، محدوديت هاي بين المللي مشکلاتي در تامين مواد اوليه کيفي به وجود آورده که بايد هرچه سريعتر اين موانع برطرف شود.

ساساني ادامه داد: اختلال در ارتباط با تامين کنندگان خارجي، سبب شده مواد اوليه در زمان مناسب به دست توليدکننده نرسد که اين امر هزينه سربار به وي تحميل مي کند.

دبير کنفدراسيون صنعت خاطرنشان کرد: در اين شرايط توليد ملي نمي تواند پاسخگوي نياز داخل باشد و در نتيجه راحت ترين گزينه، که افزايش واردات محصول است، انتخاب مي شود./س
برچسب ها: مواد اولیه ، تولید ، محصول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.