سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

یكصد هزار تن گندم در استان اردبیل آزمایش رطوبت شد

مدیركل شركت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: پارسال یكصد هزار تن گندم در این استان مورد آزمایش تعیین افت و رطوبت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عباس كریمی افزود: این اقدامات با هدف جلوگیری از ورود گندم های آلوده به چرخه مصرف و حمل آن به كارخانجات آردسازی و صدور گواهی كیفیت و آموزش مباشران خرید انجام شد.

وی انجام مراقبت های لازم از گندم های ذخیره شده در طول مدت نگهداری از جمله بازدید مستمر ، نمونه برداری ، تعیین درجه حرارت گندم ها برای اولویت حمل و بویژه انجام بموقع ضد عفونی و سمپاشی های لازم با استفاده از سموم مجاز از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته ذكر كرد.

مدیركل شركت غله و خدمات بازرگانی استان اظهار كرد: بازدید و مراجعه مستمر از انبارها و سیلوها برای نمونه برداری و بررسی وضعیت اختلاط گندم های صادره به كارخانجات نیز از جمله اقدامات انجام شده برای حفظ سلامتی و بهداشت گندم و آرد در سال گذشته بوده است.

کریمی افزود: بازدید مستمر از واحدهای نانوایی و نمونه برداری از آرد و نان تولیدی و ارزیابی جدول كیفیت نان و انجام آزمایشات جوش شیرین و همچنین پیگیری برنامه آموزش نانوایان در سازمان فنی و حرفه ای استان نیز در راستای ارتقای كیفیت آرد و نان انجام شده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، آزمایش ، رطوبت ، گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.