سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه اعتراضي انجمن اسلامي دانشگاه شاهد؛

جسارت به مقدسات مسلمانان نشان‌دهنده مقابله قوم لجباز و مرتجع سلفي با احکام الهی است

انجمن اسلامي دانشگاه شاهد در اعتراض به هتک حرمت به بارگاه و مقدسات مذهبی در سوریه بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشگاه شاهد در اعتراض به هتک حرمت به بارگاه و مقدسات مذهبی در سوریه بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
بار دیگر ولد نا مشروع استکبار که ماحصل پیوند شوم جاهلیت عربی و روحیه متخاصمانه و شرور غربی است فاجعه‌ای بزرگ آفریدند و اقدام به هتک حرمت قبر "حجر بن عدی" یکی از صحابه مخصوص پیامبر گران‌قدر اسلام و امیر المؤمنین (ع) کردند.

وهابیت که زادگاهش را باید در باتلاق‌های تحجر و عقب‌افتادگی جست امروز با تکیه بر سلاح و اعمال اقدام به هولوکاست انسانی در سوریه می‌کند و ضمن آن اقدام به تعرض به مقدسات مسلمانان. مسجد و زیارتگاه متعلق به هر دین و مذهب الهی و آسمانی باشد مقدس است و جسارت به آن نشان‌دهنده مقابله این قوم لجباز و مرتجع با احکام و فرامین الهی است.

کسانی که اسلام‌گرایی را صرف در ظاهر می‌دانند و تنها بر پوسته حتی اسلام آمریکایی خود توسل و تمسک می‌جویند امروز اسرائیل این دشمن خبیث خدا و رسول را رها کرده‌اند و حتی از مساعدت‌های آن بهره می‌جویند تا شعله و آتش تفرقه را میان مسلمانان باب کنند.

کسانی که در آرزوهای شیوخشان تخریب گنبد سبز نبوی جریان دارد بیش از این انتظار نمی‌رود که  قبور ائمه بقیع را تخریب کنند. انتظاری نداریم جز اینکه حرمین عسگرین در عراق را منفجر و تخریب کنند و انتظاری نداریم که مزار یار پیامبر را نبش قبر کنند. این‌ها نوادگان کسانی هستند که اسلافشان در مقابل روشنگری‌های فقه جعفری و دانش‌آموختگان مکتب اهل بیت چون امام ادریس شافعی از پیشوایان بزرگ اهل سنت، کربلا را شخم زدند و به آن بستند و گندم کاشتند.

بدبخت‌ها نفهمیدند خون حسین (ع) آن گندم‌ها را پرورش داد تا جنین‌هایی که به دنیا نیامده‌اند و از خون مادرشان تغذیه می‌کنند در داخل بطون مادرانشان فریاد بزنند "لبیک یا حسین"

اظهر من‌الشمس است که این افراد با کمک مستقیم رژیم سعودی خبیث و قطر مزدور و صهیونیزم و چراغ سبز سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر، این جنایات را انجام می‌دهند و به جای آن که امروز به داد مسلمانان مظلوم میانمار برسند، این چنین جنایاتی را مرتکب می‌شوند.

مسلمانان کشورهای عربی با بیداری اسلامی خود نشان دادند که دیگر تاب حکمرانی اسلام نماهای وابسته به آمریکا را ندارند امروز تمام مسلمانان جهان باید وهابیون فتنه‌گر را در هر نقطه‌ای که باشند و حکومت‌هایی را که با صرف دلارهای نفتی تروریست‌های هتاک به مقدسات در سوریه و عراق  را تجهیز می‌کنند بشناسند و در برابر آن‌ها پس از محکوم نمودنشان مقاومت کنند و شر آن‌ها را از بلاد اسلامی در هر کجا دفع کنند.

به این گرگان هار که با دندان‌های عاریه‌ای اسرائیلی و آمریکایی که به ثمن نفت قطری و سعودی، مجهز شده‌اند، هشدار می‌دهیم ما هم مانند مختار ثقفی که خانه ویران کننده منزل حجر بن عدی را ویران و با خشت و گل آن بیت حجر را مجددا بر پا ساخت خانه‌هایتان را برستان خراب می‌کنیم و با خشت و گل آن مزار حجر بن عدی را دوباره می‌سازیم.

اما گزافه گویی این افراد متحجر و تنگ نظر  در خصوص هتک حرمت زینبیه و اساعه ادب به مقام والای علیا حضرت زینب کبری (س) و علیا مخدره رقیه بنت‌الحسین (س) حرف لافی است که باید پاسخ گوی آن باشند.

بدون شک این احمق‌ها و سگان پارس کن در خانه استکبار و صهیونیسم که حتی اعلام حرمت تعدی به مزار حجر بن عدی از سوی الازهر را هیچ می‌انگارند، بدانند! کاسه صبر شیعه و سنی در حال لبریز شدن است. و امان از روزی که شیعه غلاف شمشیر بشکند و کفن پوش وارد میدان شود که آن روز علاوه بر شاخ و برگ‌های سوری سعودی وهابی و قطری تنه آمریکایی و ریشه صهیونیستی درخت فساد در عالم را قطع خواهد کرد.
 
آری فرزندان خمینی و پیروان خامنه ای منتظر هستند و دست بر قبضه‌های سلاح و شمشیرشان می‌فشرند تا اشاره‌ای مبنی بر پاک کردن زمین از لوث وجود این فرومایگان و خودفروخته‌های  سیا و موساد از جانب مولا و مقتدایشان حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای (حفظه‌الله) صادر شود.

ما دانشجویان دانشگاه شاهد که بنابر فرموده مقام معظم رهبری "دانشگاه شاهد خود گلخانه عطرآگین است"، با تاسی به منویات معظم‌له در راستای وحدت هرچه بیشتر مذاهب اسلامی در مقابل فرقه ضاله وهابیت قدم بر می‌داریم و اعلام می‌کنیم کفن پوش گوشمان متوجه سخنان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است و در صورت هرگونه حماقت وهابیت در قبال زینبیه سوریه و بنابر امر ایشان آماده جهاد و اعزام به سوریه برای مقابله با این کفار حربی هستیم.
 
والسلام علی من اتبع الهدی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.