اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های دفتر تحکیم وحدت اقدامات جنایتکارانه که ناشی از بغض و کینه عاملان آن نسبت به تشیع و ناکامی‌های آنان در سوریه است را به شدت محکوم کرده و قطع به یقین حمایت و تشویق استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و صهيونيست از جنایات ضد بشری را عامل این جنایات و جنایات دیگر در سوریه دانسته.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور ( دفتر تحکیم وحدت) در اعتراض به هتک حرمت به بارگاه و مقدسات مذهبی در سوریه بیانیه‌ای را به شرح زير منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

"و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین"    (آل عمران-آیه 54)

و باز هم سکوت جوامع بین المللی ..

خبر جسارت تروریست های تکفیری حاضر در سوریه که به نام آزادی ملت سوریه اما بواقع به جهت افزایش منافع و تطمیع خود و تامین منافع غرب و در راس آنها آمریکا و صهیونیزم جنایتکار به جنگ رو در رو با ملت سوریه آمده اند و اقدام به جنایت های گوناگونی نموده اند  و اقدام اخیر سراسر حتاکانه شان یعنی تخریب، نبش قبر و ربودن پیکر مطهر صحابى بزرگ پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)، یار و سردار سپاه اميرمؤمنان على(علیه السلام)، حُجر بن عَدى آن مرد زاهد و عابد و شجاع كه در برابر طغيان‌گران زمان خود قيام كرد و در نقطه‌اى نزديك دمشق به نام «مَرجِ العَذراء» به دست حاكمان بنى اميه شهيد و در همانجا به خاك سپرده شد؛ و همچنین تهدید به تخریب بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) و نبش قبر ایشان موجب تاسف و تاثر شدید ملت های مسلمان و آزاده علی الخصوص شیعیان شده است.

به حق آیا کسی  نیست که بپرسد چه کسی گروهک‌های شورشی همانند جبهه النصرة را در سوریه تجهیز می‌کند؟ این پست سیرتان دستورات خود را از چه کسی یا چه کسانی می‌گیرند؟ چه کسانی به ایجاد جنگ و رویارویی مذهبی و فرقه‌ای میان مسلمانان می‌اندیشند؟ ردیف بودجه‌ای که در پنتاگون برای ایجاد خاورمیانه جدید قرار داده شده است برای چیست و چه ارتباطی با ناآرامی‌های منطقه دارد؟ سربازان بیگانه شورشی که از کشورهایی هستند که آمریکا در آنها ذی منافع است در سوریه چه می‌کنند؟ ادامه این شورش‌ها برای آمریکا و هم پیمانان آن چه منافعی دارد؟ آیا نویسندگان منشور حقوق بشر پاسخی برای سکوتشان به این جنایات ضد بشری که با هیچ یک از معیارهای انسانی سازگار نیست دارند؟

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی سراسر کشور (دفتر ‌تحکیم وحدت) ضمن ابراز تاثر و نگرانی از ادامه هتک حرمت به بارگاه و مقدسات مذهبی در سوریه، این اقدام جنایتکارانه که ناشی از بغض و کینه عاملان آن نسبت به تشیع و ناکامی‌های آنان در سوریه می‌باشد را به شدت محکوم کرده و قطع به یقین حمایت و تشویق استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل از جنایات ضد بشری را عامل این جنایات و جنایات دیگر در سوریه دانسته و خطاب به عاملان این دست جنایات خبیث اعلام می دارد که منتظر رسیدن به سزای اعمال فجیعشان باشند و بترسند از مکر و غضب خداوند و خروش غیرت شیعیان و ملت‌های مسلمان.

امید است که تمامی مسلمین و شیعیان جهان خصوصا علمای جهانِ اسلام متحدانه نسبت به این اعمال شنیع واکنش و اعلام موضع قاطعی داشته باشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار