سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرداری که دشمنان پس از هزار سال از ذکر نامش هم وحشت دارند!

همزمان با شروع عملیات تروریستی در سوریه، ارگان عملیات روانی سیا، رادیو فردا، هم دست به پوشش خبری گسترده وقایع تلخ جهان اسلام در سوریه زد تا حلاوت بیداری اسلامی به کام مسلمین تلخ گردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اخبار لحظه به لحظه سوریه برای ایرانی هایی که برخی شان، تا چند روز قبل فریاد می زدند "نه غزه نه لبنان و جانشان (با اندکی خیالپردازی) فدای ایران!" پخش می گردید. یادشان رفته که یاد می دادند فقط به وطنِ خود بیاندیشید! حال ضرورت اقتضا کرده رادیو فردا در حکم واعظی باشد که نه در خلوت، بلکه در جلوتِ مخاطبینش، آن کارِ دیگر را بکند! البته حیا هم تنها قلمیست که به هیچ وجه، نمی توان آن را از رادیو فردا انتظار داشت.
در این مدت هرآنچه از جعل و تحریف هم توانستند چاشنی اخبارشان کردند تا جهانیان را از خون آشام بودن اسد، آگاه کنند و اعلام کنند تروریست های بینوا، فقط به دنبال یک رأی هستند و می خواهند سرنوشت کشورشان را خود تعیین کنند. اینها را گفتند و نگفتند از اینکه اولاً غالب آنها سوری نبودند، دوماً تعیین سرنوشت و آبادانی کشورشان را با پرتاب موشک به خانه های مردم بیگناه، و ریختن بمب های شیمیایی بر سرِ آنها دنبال می کردند. تیراندازیها و بمب گذاریهای کور، و خلاصه هر آنچه هیچ سبعی انجام نمی دهد، اما صهیونیستهای جلاد، از پس آن به خوبی بر می آیند، را انجام دادند. همه مردم سوریه را دارند می کشند تا بعد به مرده های آنها آزادی را تقدیم کنند! غافل از آنکه حکومت مردم بر مردم با اندکی تغییر به حکومت مرده ها بر مرده ها تبدیل خواهد شد!
در چند روز اخیر هم رادیو کذاب طبق عادت دیرینه اش از نبود فضای سیاسی آزاد و باز در ایران گفت و گفت که کشور ما جزو ده کشوریست که در دنیا بیشترین آمار خبرنگاران زندانی را داراست.  البته برای این ارگان، خبرنگار لفظی زیباست که برای خبرچین، جاسوس، وطن فروش و خائن و خلاصه هر موجودی که اخبار کذب  یا صحیح را به سیا بدهد  و در ازاء آن برای شبش نان تهیه کند، اطلاق می شود.
سوال بی پاسخ از رادیو فردا آنست که چگونه اخبار سوریه باید پوشش داده شود اما شما که تریبون آزادی هستید و بی طرفانه و بدون محدودیت اخبار دنیا را گزارش می دهید از اتفاقی که در سوریه افتاد، غالب حوزه های علمیه ایران و حوزه های نجف را به تعطیلی کشاند، باعث موضع گرفتن و صدور بیانیه توسط مراجع جلیل القدر شد، حتی به شکل گذرا هم چیز ی نگفتید! شاید اخبار مهم تری باید در رادیو فردا پخش شود مثلاً یادداشتی که مقارن با همین خبر در این وب سایت منتشر شد: "استفاده از لاک و ماتیک قرمز در خطوط هوایی ترکیه ممنوع شد!"
اما دلائلی که احتمالاً به خاطر آن رادیو فردا از پخش خبر نبش قبر و ربودن پیکر تازه و آغشته به خون حجر بن عدی، خودداری کرد:

۱. رادیو فردا نتوانست حاصل کار حدود دو سال و نیم خود در پخش صدها خبر در مورد سوریه را با پخش چنین خبری از بین ببرد. به راستی آیا هیچ انسان آزاده ای می پذیرد که عده ای آزادیخواه و دموکراسی طلب به قبر کسی که بیش از ۱۳۰۰ سال پیش شهید شده، حمله ور شوند تا دموکراسی برقرار شود؟
۲. فرض دوم آنست که رادیو فردا اصلاً از این ماجرا مطلع نشده! همانطور که این رادیو به صلاح مخاطبش نمی داند که برخی اخبار را بداند، احتمالاً یانکی ها هم به آنها اجازه دانستن همه وقایع را نمی دهند و آنها فقط وظیفه روخوانی اخبار را دارند و نه تهیه آن را!
۳. اگر رادیو فردا خبر تازه بودن پیکر این سردار رشید اسلام را پخش می کرد چه اتفاقی می افتاد؟ آیا غیر از این بود که سندی بر حقانیت شیعه از تریبون آنهایی که همیشه شیعه را تخریب کرده اند انتشار می یافت؟ آیا این مسأله رد ادیان تحریف شده و ساختگی ای مانند وهابیت و بهائیت که اتفاقاً در بین رادیو فردا و همکارانش طرفداران زیادی هم دارد، نمی بود؟ 

و یک سوال از آنهایی که چشمانشان هنوز هم توان تشخیص عظمت اسلام را ندارد و هنگامی که سرداران و سربازان رشید اسلام را در دانشگاه هایشان دفن می کردند معترض و متعرض می شدند که اینجا دانشگاه است  و قبرستان نیست! آیا شما از سلفی  ها و تکفیری هایی که همه چیزشان را به غرب فروخته اند هم نسبت به اسلام ناآشنا تر نیستید؟ آنها به خوبی فهمیده اند این جمله حکیمانه رهبرمان را که "مظهر قدرت ایران شهدا هستند" و می دانند روح و حرم مطهر یک شهید مشکل گشای مادی و معنوی مسلمینِ معتقد است، و می تواند خیلی از معادلات را برهم بزند.
برچسب ها: سوریه ، حجربن عدی ، وبگردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.