سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبيبي:

آماده تعامل با ديگر اضلاع اصولگرايي هستيم

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: حزب موتلفه اسلامي و جبهه پيروان خط امام و رهبري فهرست نامزدهاي شوراي اسلامي تهران خود را تكميل و اعلام کرده‌اند، آماده تعامل با ديگر اضلاع اصولگرايي براي رسيدن به فهرست واحد هستيم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد نبي حبيبي" با اشاره به انتخابات چهارمين دوره شوراها گفت: حزب موتلفه اسلامي و جبهه پيروان خط امام و رهبري فهرست نامزدهاي شوراي اسلامي تهران خود را تكميل و اعلام کرده‌اند و آماده تعامل با ديگر اضلاع اصولگرايي براي رسيدن به فهرست واحد هستند.

حبيبي افزود: انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري بسيار مهم است اما نبايد ما را از اهميت انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامی شهر و روستا غافل كند.

وي با اشاره به طرح موضوع سبك زندگي توسط مقام معظم رهبري ، اظهار داشت: مقام معظم رهبري 28 سئوال كليدي در خصوص آسيب‌شناسي سبك زندگي اسلامي مطرح فرمودند، اولين وظيفه نامزدهاي شوراهاي اسلامي انديشيدن به اين سئوالات و پاسخ يافتن براي آنهاست.

وي تصريح كرد: انشاءالله پس از انتخابات شوراها، نامزدهاي منتخب در اولين نشست، پاسخگويي به اين 28 سئوال كليدي در باب
سبك زندگي را در دستور كار قرار دهند و از قدرت و جايگاه شوراها براي عملياتي كردن آن و رسيدن به جامعه نمونه اسلامي تلاش مضاعفي از خود نشان دهند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: فلسفه تشكيل  شوراها بر اساس نص اصل يكصدم قانون اساسي پيشبرد سريع برنامه‌هاي اجتماعي، اقتصادي، عمراني، بهداشتي و فرهنگي و آموزشي و هر چه مربوط به رفاه مردم باشد، است؛ در حقيقت كساني بايد خود را در معرض رأي ملت قرار دهند كه عميقا به راهبرد پيشرفت كشور و گفتمان خدمت و عدالت معتقدند.

حبیبی همچنين با اشاره به انتخابات رياست جمهوري گفت: آنچه مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است انتخاب اصلح است.
وي یادآور شد: اصلح كسي است كه درد كشور و درد مردم را بداند، از فساد و اشرافي‌گري دور باشد و با مردم در مشكلات اقتصادي – سياسي و غير آن همدردي كند و به فكر رفع مشكلات مردم باشد.

دبير كل حزب موتلفه اسلامی افزود: نبايد فراموش كنيم كه ما در حال خلق يك حماسه سياسي براي تحكيم امنيت ملي در انتخابات هستيم . بايد روحيه اميد را در مردم تقويت كنيم لذا كساني كه بر خلاف اين جهت حركت مي‌كنند بايد بدانند بر خلاف مردم و مصالح عمومي حركت مي‌كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به اجلاس علماي امت و بيداري اسلامي در تهران اشاره كرد و آن را گامي بزرگ براي روشنگري در منطقه و جهان برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي يك آسيب‌شناسي دقيق از بيداري اسلامي در
اين اجلاس كردند كه اگر مورد دقت و توجه علماي بلاد اسلامي قرار گيرد مي‌تواند موج سوم بيداري اسلامي را در منطقه و جهان اسلام پديد آورد.

حبیبی با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند؛ ايستادگي بر سر اصول و حضور مردم كليد فتوحات آينده است و نيز فرمودند هر كس به جبهه مقاومت پشت كند، متهم است اظهار کرد: كساني كه به لباس دوست در نهضت بيداري اسلامي نفوذ كردند و مقاومت را نفي مي‌كنند و يا ايستادگي بر اصول را مورد غفلت قرار داده‌اند  و به سمت سازش مي‌روند بايد بدانند حركت جوشان انقلابي جوانان
بيداري اسلامي آنها را از سر راه برخواهند داشت.

وی افزود: علماي اسلام نقش كليدي در باروري بيداري اسلامي دارند و موتور اصلي تحرك در مسير انقلاب اسلامي هستند. لذا چشم‌ها به اقدامات آنها دوخته شده است و انشاء‌الله بزودي موج جديدي را پديد خواهند آورد،  البته اختلافات قومي و مذهبي بزرگترين مانع پيشرفت در اين امر است و دشمن در شكاف‌هاي قومي و مذهبي در صدد ضربه زدن به بيداري اسلامي است بايد به اين
امر مهم توجه ويژه داشت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات تروريست‌ها در سوريه اظهار داشت: همانطور كه سيد حسن نصرالله گفت نظام سوريه با گزينه نظامي سرنگون نمي‌شود. آنچه در سوريه مي‌گذرد يك برادركشي تمام عيار به نفع رژيم صهيونيستي است.

وی ادامه داد: آنها به همين هم اكتفا نمي‌كنند و مي‌خواهند پايه منازعات قومي و مذهبي را بگذارند که من اميدوارم ارتش سوريه پاسخ تروريست‌ها را قاطع بدهد و به اين شرارت‌ها پايان دهد.

حبیبی خاطرنشان کرد:امروز اختلاف‌افكني در بين امت اسلام تهديدي خطرناك است كه مقام معظم رهبري در آسيب‌شناسي بيداري اسلامي در ديدار علماي جهان اسلام آن را مطرح كردند و نسبت به ظهور آن هشدار دادند.

وي گفت: همين نگراني در عراق وجود دارد. تروريست‌ها از آغاز اشغال عراق حكومت مركزي را هدف قرار دادند و كاري با اشغالگران نداشتند. اكنون تروريست‌ها به قتل عام مردم و نيز تجزيه عراق مشغولند .مردم عراق و حكومت مركزي نبايد حتي يك لحظه از برخورد با تروريست‌ها غفلت كنند، متأسفانه تروريسم در عراق، سوريه، پاكستان و... مورد حمايت آمريكا و غرب است و آنها مي‌خواهند ما را به خود مشغول كنند.

وي در پایان سخنانش نبش قبر حجربن عدي صحابي بزرگ پيامبر گرامي اسلام و يار صديق اميرالمؤمنين و امام حسين(عليه السلام) را يك جنايت دانسته و ضمن محكوم كردن آن از مجامع جهاني براي جلوگيري از اين جنايت استمداد كرد و گفت: دولت جمهوري اسلامي بايد با طرح شكايت در مجامع حقوقي جهان جلوي تكرار آن را بگيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، حبیبی ، موتلفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.