سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست "زرين قلم" و رونمايي از كتاب شعر "ضد"

سی و یکمین نشست" زرین قلم" فرهنگسرای رسانه به رونمایی ازکتاب شعر" ضد" که در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط رهبر معظم انقلاب خریداری شد،اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مجموعه شعر فاضل نظری که با عنوان «ضد» از سوی انتشارات سوره مهر روانه نمایشگاه کتاب   تهران شده چهارمین اثر وی می باشد که با ارائه " مجموعه ای از 50غزل عاشقانه  و عارفانه و چند شعر آیینی   توانست دربیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در زمره آثار پرفروش سوره مهر قرار گیرد. فروش بالای این اثر که به طور تقریبی تمامی بازدید کنندگان از سوره مهر به دنبال خرید آن هستند باعث شده تا مجموعه‌های دیگر شعر نظری از جمله" آن ها" و" اقلیت" نیز از جمله آثار پرفروش سوره مهر شود .
سی و یکمین نشست "زرین قلم" روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت 11 با حضور فاضل نظری   شاعر کتاب و دیگر اساتید این حوزه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
علاقه مندان جهت حضور در این برنامه به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا با شماره تلفن 2-22888780   تماس حاصل کنند./ص
 
 
 

برچسب ها: نشست ، زرین قلم ، کتاب شعر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.