سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های متنوع از راديو قرآن در نمايشگاه کتاب

شبکه رادیویی قرآن در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب ضمن معرفی دستاوردهای فرهنگی-قرآنی این شبکه محصولات فرهنگی خود را عرضه می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن,  همزمان با برپايي نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، راديو قرآن به منظور آشنا كردن مخاطبان با فنون تلاوت قرآن كريم و تشريح آثار و بركات ظاهري قرائت با توجه به روايات و بيانات ائمه معصومين عليهم السلام همچنين با اطلاع رساني در مورد ديگر جنبه هاي علوم قرآني و افزايش جذابيت تلاوت قرآن كريم بين اقشار گوناگون با برپایی غرفه ای  در بخش بیداری اسلامی میزبان بازدیدکنندگان است.
در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب رادیو قرآن با 2برنامه ثابت  مهرتابان و صدای زندگی به طور زنده بهترین کتاب های حوزه قرآنی نمایشگاه را معرفی می کند و در 3بسته خبری بخش خبر 114 ثانیه  رویدادهای مهم  نمایشگاه کتاب اطلاع رسانی می شود.
برنامه "صدای قلم" نیز به همت گروه تفسیر رادیو قرآن هرروز از ساعت 15 به مدت 30 دقیقه تازه های نشر در حوزه قرآن و تفسیر را معرفی می کند و علاوه بر اطلاع رسانی از آخرین اخبار نمایشگاه با مولفان، ناشران و نویسندگان کتاب های قرآنی گفتگو دارد.
پخش مستقیم  تلاوت پیش از اذان و اذان ظهر به افق تهران از مصلای امام خمینی(ره) در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های این شبکه رادیویی است که با همکاری شورایعالی قرآن محقق شده است.
روابط عمومی رادیو قرآن نیز با عرضه و اهدای آلبوم های صوتی رحمه للعالمین و فجر تلاوت , برگزاری  برنامه "قرآن بخوانید جایزه بگیرید" ویژه نوجوانان، برپایی میز تصحیح قرائت و حفظ قرآن کریم در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  فعالیت دارد.
در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب شبکه رادیویی قرآن  با نظرسنجی از مردم، کیفیت و محتوای برنامه‌های این شبکه را جویا می شود تا برنامه‌سازی ها با توجه به نیاز و نظر مخاطب برنامه ریزی شود.
غرفه راديو قرآن درضلع شمالي شبستان مصلاي امام خميني(ره) نبش سالن بيداري اسلامي  مستقر است./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.