سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکيل خانواده روح‌الاميني در جمع خبرنگاران:

کيفرخواست مورد رضايت متهمان نيست/مرتضوي وقت دادگاه را مي‌گيرد

وکيل خانواده روح‌الاميني گفت: کيفرخواست مورد رضايت متهمان نيست چرا که اتهامات را متوجه آنان مي‌کند از اين رو بين متهمان و دادسرا تقابل ايجاد شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، طاهري در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندي از روند رسيدگي دادگاه کهريزک اظهارداشت: مرتضوي امروز تقاضاي مهلت بر روي مطالعه پرونده را از دادگاه کرده است.
 
وکيل خانواده روح‌الاميني ادامه داد: پس از گذشت 6 جلسه دادگاه اکنون سعيد مرتضوي به اين نتيجه رسيده است که بايد پرونده را مطالعه کند. وي بخش زيادي از دادگاه را مي‌گيرد، حيدري‌فرد متهم ديگر اين پرونده مدام همه را متهم مي‌کند و چيز جديدي براي ارائه به دادگاه ندارد.  
 
وي گفت: ما هيچ شائبه‌اي نسبت به بي‌طرفي دادگاه نداريم و از آنجايي که کيفرخواست مورد رضايت متهمان نيست و اتهام را متوجه آنها مي‌کند از اين رو بين دادسرا و متهمان تقابل ايجاد شده است.  
 
طاهري ادامه داد: تعداد ديگري از شهود در جلسات ديگر دادگاه حضور مي‌يابند، اينها افرادي هستند که در دادسراي نظامي بودند، پس از حضور در دادگاه مطالب‌شان را بيان مي‌کنند از اين رو تعداد جلسات باقيمانده دادگاه مشخص نيست.  
 
وکيل خانواده روح‌الاميني درباره حضور شهود روح‌الاميني در دادگاه گفت: ما درخواست حضور اين شهود را در دادگاه به رئيس آن اعطا کرده‌ايم ولي حضور آنها به تصميم قاضي بستگي دارد.  
 
* دادگاه فعلا بايد ادامه داشته باشد

کامراني در جمع خبرنگاران با بيان اينکه از روند رسيدگي در دادگاه راضي هستيم، اظهار داشت: دادگاه بايد فعلا ادامه داشته باشد چرا که ابعاد موضوع بسيار گسترده است و هرچقدر که شاهدان بيشتر شوند موضوع شفاف‌تر مي‌شود.
 
* حضور شاهدان بستگي به تصميم دادگاه دارد 

روح‌الاميني نيز ضمن ابراز رضايت از روند رسيدگي دادگاه کهريزک گفت: حضور شهودي که بنده معرفي کردم به تصميم دادگاه بستگي دارد.
 
يکي از شکات افزود: هر جلسه که از دادگاه مي‌گذرد نسبت به روند رسيدگي راضي‌تر هستيم. 

انتهاي پيام/  
 

برچسب ها: طاهری ، جلسه ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.