سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشديد جنگ تبليغاتي و رواني عليه سوريه

معاون وزير اطلاع رساني سوريه گزارش هاي مربوط به حمله هوايي رژيم صهيونيستي به داخل خاک سوريه را بخشي از جنگ رواني عليه سوريه توصيف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛‌خلف المفتاح درباره ادعاي حمله هوايي رژيم صهيونيستي به داخل سوريه گفت: بايد توجه داشته باشيم که سوريه با جنگ رسانه اي و جنگ رواني مواجه است و تلاش مي شود بر اراده سياسي مقامات سوري و همچنين بر فضاي کلي حاکم بر کشور تاثير گذاشته شود به ويژه بعد از آن که ارتش سوريه توانست ضربات سنگيني به گروه هاي تروريستي وارد کند.

 آمريکايي ها چند هفته است که از تسليحات شيميايي و خط قرمز صحبت مي کنند که از نظر من آنها به دنبال ايجاد فضاي مناسب در منطقه براي تجاوز اسرائيل به سوريه يا آماده سازي زمينه در سطح بين المللي و منطقه اي براي مداخله خارجي در سوريه هستند. همه مي دانند که سلاح راهبردي سوريه همچنان به سوي رژيم صهيونيستي هدف گيري شده است و هدف آمريکا از تعيين خط قرمز براي تسليحات شيميايي سوريه، محافظت از اسرائيل است نه مردم سوريه. اگر آمريکا به فکر مردم سوريه بود به متحدانش اجازه نمي داد به سوريه حمله يا مخالفان مسلح را مجهز کنند. 

معاون وزير اطلاع رساني سوريه افزود: طرف هايي که در تجاوز به سوريه نقش دارند از نظر اطلاعاتي و نظامي و سياسي با آمريکا هماهنگ هستند. آنها قرارگاه مشترکي دارند و نقش هاي خود را ايفا مي کنند به ويژه بعد از آن که شماري از مقامات بلندپايه عرب به واشنگتن سفر کردند تا دستورهاي آمريکا را بشنوند. هم اکنون فضاي راهبردي براي تجاوز به سوريه مهيا است ولي سوال اين است که اولين قدم را چه کسي بردارد. هراس از واکنش سوريه موجب شده است هر طرف، ديگري را به جلو هل دهد. آمريکا تلاش مي کند طرفهاي منطقه اي را وارد جنگ کند و طرفهاي منطقه اي که احساس ناتواني مي کنند قصد دارند آمريکا را وارد ماجرا کنند .

برچسب ها: روانی ، سوریه ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.