سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقويت حضور بانک سپه در طرح هاي عمراني و زيربنايي بزرگ کشور

مديرعامل بانک سپه تاکيد کرد: به عنوان بانک دولتي حداکثر ظرفيت و توانمندي هاي خود را براي تامين مالي طرح هاي عمراني و زيربنايي کشور به کار گرفته ايم و اين روند را براي توسعه و پيشرفت و تعالي اقتصادي ايران ادامه خواهيم داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ رامين پاشايي فام به مناسبت هشتاد و نهمين سال تاسيس بانک سپه به عنوان نخستين بانک ايراني که جايگزين بانکهاي خارجي شد، گفت: همواره در جهت توسعه بانکداري الکترونيک و بانکداري اسلامي پيشتاز بوده ايم و خدمات نويني هم در راه است.
وي افزود: بانک سپه جايگزين بانکهاي خارجي شد و امروز هم با خروج شرکت هاي خارجي از صنايع نفت و گاز ايران و همچنين طرح هاي زيربنايي، موفق شديم در اين عرصه ها نيز تامين مالي گسترده اي انجام دهيم و بانک سپه در طرح هاي نفت و گاز حضور گسترده دارد.
مديرعامل بانک سپه با تبريک هشتاد و نهمين سال تاسيس اين نهاد مالي به عنوان نخستين بانک کشور (14 ارديبهشت) گفت: اين بانک در زماني که اقتصاد کشور عرصه جولانگاه بانکهاي بيگانگان بود و اقتصاد پولي کشور را مورد تاخت و تاز قرار داده بود، به عنوان اراده ملي تصميم گرفت اين عرصه را بشکافد و به عنوان نخستين بانک خدمات خود را عرضه کند.
پاشايي فام گفت: بانک سپه با تجهيز منابع مردمي توانسته است نقش مهمي در رشد و توسعه و تامين مالي طرح هاي کلان کشور ايفا کند.
مديرعامل بانک سپه تاکيد کرد: بانک سپه بانکي دولتي و رويکرد آن کمک به توسعه زيرساخت هاي کلان کشور است و اولويت اصلي ما، مشارکت در طرح هاي بزرگ اقتصادي خواهد ماند و در حوزه هاي نفتي نيروگاه ها، معادن بزرگ و فولاد، حضور موثري داريم.
مديرعامل بانک سپه خطاب به کارکنان اين بانک هم گفت: هيچ افتخاري بالاتر از اين نيست که انسان در موسسه و نهادي کار کند که قدمت و سابقه خوشنام تاريخي دارد، اجداد ما تلاش کردند حرکت اصولي را انجام دهند و حالا نوبت ما شده است که اين حرکت را به سرانجام برسانيم. از همه خواهش مي کنم پاسدار خوبي باشند بر اين ارثيه بسيار بزرگ که نه فقط بانک سپه، بلکه يک عرصه کلان و براي کل کشور است.
پاشايي فام گفت: در طرح ساخت پل خليج فارس که جزيره قشم (با 2.5 برابر وسعت کشور سنگاپور) را به بندرعباس وصل مي کند، حضور خوبي داريم و اميدواريم اين طرح سريعتر به بهره برداري برسد که ظرفيت هاي اقتصادي بندري و دريايي ايران را به ميزان قابل توجهي در عرصه هاي ملي و بين المللي افزايش خواهد داد.
وي افزود: بانک سپه تامين مالي برخي طرح هاي پتروشيمي و حوزه واردات نيرو را انجام داده ا ست و در فروش اوراق مشارکت وزارت نيرو رتبه نخست را دارد.
مديرعامل بانک سپه گفت: در اجراي طرح مسکن مهر همکاري بيشتري داريم و اين بانک در دو سال اخير مشارکت خوبي در اجراي طرح خريد تضميني گندم، برنج و چاي داشته است و امسال هم در اين طرح حضور دارد.
وي افزود: خدمت به کشاورزان افتخار بزرگي براي همه کارکنان بانک سپه است و همواره تلاش کرده ايم وجوه محصولات خريداري شده کشاورزان را به موقع به حساب آنها واريز کنيم.
برچسب ها: تقویت ، بانک ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.