سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان مقام ارشد اطلاعاتي اسرائيل به ادامه روند پيشرفت در برنامه هسته اي ايران

يکي از مقامات ارشد اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در اظهاراتي بار ديگر به روند صعودي پيشرفت در برنامه هسته اي ايران اذعان کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهيونيستي هاآرتص ؛ اين مقام امنيتي که نخواست نامش فاش شود افزود : تحريم هاي فراواني از سوي غرب عليه تهران اعمال شده است اما نتوانسته برنامه هسته اي ايران را متوقف سازد . اکنون پيشرفت در برنامه هسته اي ايران  به نقطه اي رسيده که مي تواند بدون نياز به فناوري يا ابزار ديگر کشورها غني سازي خود را ادامه دهد . 

وي ادامه داد : ظرفيت هاي هسته اي تهرات با سرعت در حال پيشرفت است و ديگر  نمي توان "تحريم " را گزينه اي براي توقف اين پيشرفت محسوب کرد .

اين مقام اطلاعاتي همچنين مدعي شد تهران به زودي مي تواند اورانيومي با حجم بيش از 200 کيلو را غني سازي کند .

وي با تاکيد بر تشديد خطر قدرت گيري ايران در منطقه براي رژيم صهيونيستي خاطرنشان کرد : تصميم اينکه روند برنامه هسته اي ايران نظامي باشد يا صلح آميز ، بر عهده رهبري اين کشور است . رهبري ايران نيز ساخت سلاح هسته اي و استفاده از آن را از نظر مذهبي مذموم و از جنبه اخلاقي نيز غيرانساني و جنايت ناميده است . 

اين مقام اطلاعاتي با تکرار ادعاهاي ديگر مقامات صهيونيستي در تهديد ايران به حمله نظامي اظهار داشت : اگر چه در حال حاضر گزينه نظامي عليه تهران در اولويت نيست اما چنانچه تل آويو برنامه هسته اي ايران را در مرز "خط قرمز" خود ببيند بار ديگر به گزينه نظامي مي انديشد . 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.