بيش از هزار شخصيت سياسي، صنفي، مردمي، نمايندگان مجلس و نظاميان بازنشسته اردني در طوماري درخواست کردند اجازه داده نشود اردن به گذرگاه حمله به سوريه و اجراي توطئه کنفدرالي اردن و فلسطين تبديل شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه،‌ اين شخصيتها با امضاي اين طومار تأکيد کردند آمريکا و اسرائيل و نيروهاي داراي انديشه‌هاي باطل در برخي از کشورهاي عرب خليج فارس در تلاشند اردن را به توطئه هايي وارد کنند که سرنوشت اردن، سوريه و فلسطين را تهديد مي کند.
امضا کنندگان اين طومار تصريح کردند تنها چيزي که براي آمريکا اهميت دارد تضمين سيطره اسرائيل بر منطقه و تلاشهايش براي بيرون راندن فلسطينيان از سرزمينهايشان است.
اين طومار مي افزايد اين در حالي است که گزارشهايي از مذاکره بين سران رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني و گردانندگان روند سازش در جريان است تا مسير تشکيل کنفدرالي توطئه آميز و اتحاديه گمرکي با مرکزيت اسرائيل کامل شود و اردن و تشکيلات خودگردان فلسطيني نيز هرچه بيشتر در خدمت منافع غرب و صهيونيسم باشند.
در ادامه اين طومار تصريح شده است سفر باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا به اردن براي فشار مستقيم وي به امان بود تا اردن به طور مستقيم عليه سوريه توطئه کند.
در اين طومار آمده است دستاوردهاي ارتش عربي سوريه در هفته هاي اخير عليه باندهاي سازمان پيمان آتلانتيک شمالي ( ناتو ) و مرتجعان عرب نشان داد که همه اين توطئه  در حد خوابهاي رويايي است.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار