سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمو پورنگ در استراليا هم محبوب است

تهيه‌كننده برنامه عموپورنگ سفر نوروزي به استراليا را بسيار پر بار و پر مخاطب ارزيابي كرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ مسلم آقاجان‌زاده تهيه‌كننده برنامه عموپورنگ درباره اجراهاي اين گروه در فروردين‌ماه در استراليا گفت: نخستين اجراي گروه در شهر ملبورن بود كه يك سالن سيصد، چهارصد نفري در نظر گرفته شده بود و به‌رغم آنكه اطلاع رساني دير انجام شده بود؛ ولي با حضور جمعيت هزار و دويست نفري مواجه شديم.
وي ادامه داد: بعد از سال‌ها اين برنامه، نخستين برنامه ايران بود چون در استراليا بهايي‌ها از اجراي برنامه ممانعت مي‌كردند؛ ولي برخلاف اين ممانعت، برنامه به خوبي اجرا شد و هيچ مشكلي پيش نيامد.
تهيه‌كننده برنامه عموپورنگ علاوه بر اجرا در شهر ملبورن از اجرا در شهرهاي ديگر نام برد و تصريح كرد: پس از ملبورن در كانبرا پايتخت سياسي استراليا برنامه اجرا كرديم. به‌رغم اينكه جمعيت ايراني در اين شهر به دليل اينكه پايتخت سياسي كشور است، كم بود ولي سالن سيصد نفري كاملا پر شد و استقبال در نوع خودش خوب بود. در شهر بريزبن نيز به همت دانشجويان دانشگاه بريزبن مراسم خوبي برگزار شد و اتفاقا محل مراسم نيز دانشگاه بود.
وي آخرين شهري را كه در آن به اجرا پرداختند، شهر سيدني دانست و عنوان كرد: در اين شهر با استقبال هزار و پانصد نفري ايرانيان مواجه شديم و نتيجه مجموع اين اجراها، پس از سال‌ها فقدان حضور هنرمندان در اين كشور، انجام يك كار فرهنگي بود.
اين تهيه‌كننده در پاسخ به اين پرسش كه مشكلات مالي در آماده شدن برنامه براي پخش چقدر نقش دارد، عنوان كرد: مدير شبكه 2 سيما براي حل مشكلات مالي برنامه تلاش بسياري كرد، البته مساله مشكلات مالي به كل صدا و سيما مربوط مي‌شود و دولت در اين‌باره كم لطفي مي‌كند./ي2 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.