سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

25درصد دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند

25 درصد دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند که در این زمینه به اهداف تعیین شده در برنامه پنجم دست یافته ایم.

دکتر عباس حيدري رئيس دانشکده پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشکي مشهد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در سال گذشته بیش از 100 مقاله در حوزه پرستاری از دانشکده پرستاری و مامایی ارایه شده که حدود 30 درصد این مقالات در منابع معتبر بین المللی به چاپ رسیده است.

وی از افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبرداد و گفت: پرستاري توانبخشي و پرستاري سالمندي ، پرستاري کودکان ، پرستاري بهداشت جامعه ، روان پرستاري ، پرستاري اورژانس ، پرستاري مراقبتهاي ويژه نوزادان ،پرستاري داخلي جراحي از جمله این رشته ها هستند.

رییس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: این امر فرصتي مناسب براي پرستاران به منظور ارتقاء علمي و دانش حرفه اي شان فراهم مي سازد .

يک هزار و يکصد دانشجو در اين دانشکده مشغول تحصیل هستند که از ‌اين تعداد 25 درصد به دانشجويان مقاطع تحصيلات تکميلي تعلق دارد که در اين زمينه به اهداف تعيين شده در برنامه پنجم توسعه دست یافته ایم. /ع2

برچسب ها: پرستار ، دانشگاه ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.