سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بادامچیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"هاشمی" مستقل می‌آید/ برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها احساس تکلیف نکردم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بنده کارهاي بسیاري دارم که مشغول انجام آنها هستم، از اين رو براي حضور درانتخابات شوراها احساس وظیفه نکردم.

"اسدالله بادامچيان" در گفتگو با خبرنگار احزاب اشگاه خبرنگاران، درباره عدم کاندیداتوری‌اش در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: بنده کارهاي بسیاري دارم که مشغول انجام آنها هستم از اين رو براي حضور در انتخابات شوراها احساس وظيفه نکردم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره حضور "محسن هاشمی" فرزند آیت‌الله هاشمی در انتخابات شوراها گفت: حضور محسن هاشمي در ليست اصولگريان معلوم نيست اما از نظر بنده وی برادر خدومي براي کشور است و در زماني که در مترو هم بود خدمات بسیاري انجام داد.

بادامچيان اظهار داشت: در طول کارنامه کاري محسن هاشمي کسي از وي اشتباهي را سراغ ندارد به طوري که وقتي فهميد بر اساس اختلافات نمي‌تواند در مترو فعاليت کند به راحتي و به دور از جار و جنجال استعفا داد.

عضو حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: بر اين باورم که محسن هاشمي در انتخابات شوراها به صورت مستقل وارد خواهد شد.

بادامچیان تاکید کرد: ممکن است در فهرست‌هاي مختلف نام وي را قرار دهند اما به نظرم وي مستقل به صحنه مي‌آيد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما براي قرار دادن نام محسن هاشمي در ليستمان در حال رايزني و مذاکره هستيم و بايد در اينباره به تفاهم برسيم که اگر جمع نظر داد حضورش را در ليست بررسي مي‌کنيم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.