سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح سهام عدالت با 50 ميليون نفر کامل مي‌شود

معاون سازمان خصوصي‌سازي با اعلام اينکه کارگران ساختماني تا 15 ارديبهشت براي تکميل فرم سهام عدالت فرصت دارند، گفت: با تکميل اين مرحله در مجموع 50 ميليون نفر مشمول سهام عدالت مي‌شوند اين طرح نهايي و کامل خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌حسن محمد تبار در گفتگو با راديو اقتصاد گفت: توزيع سهام عدالت کارگران ساختماني از شهريور پارسال آغاز شده اس و حدود سه ميليون و 200 هزار نفر از کارگران فصلي برآورد شده‌اند که پس از پايش اطلاعات و بررسي و همپوشاني بخشي از کارگران، در نهايت 2 ميليون و 329 هزار و 300 هزار نفر کارگر ساختماني براي دريافت سهام عدالت شناسايي شدند.

وي افزود: با پايان اين مرحله از توزيع سهام عدالت و همچنين نتايج 18 مرحله گذشته، طرح واگذاري سهام عدالت هم ه مرحله اتمام مي‌رسد.

همه فرمهاي سهام عدالت کارگران در 6 استان توزيع شده است و تا کنون 10 استان اين فرمها را پس از تکميل شدن به سازمان خصوصي‌سازي فرستاده‌اند.

وي افزود:فرمهاي سهام عدالت کارگران در 6 استان بوشهر، ايلام، خراسان جنوبي، زنجان، سمنان و چهارمحال و بختياري بزودي توزيع مي‌شود.

معاون سازمان خصوصي‌سازي گفت: از سال 85 تاکنون 41 ميليون و 920 هزار نفر مشمول دريافت سهام عدالت شدند که با تکمبل کارگران ساختماني(حدود 8 ميليون نفر با اعضاي خانواده ها) به 50 ميليون نفر مي‌رسد و حدود 65 درصداز جمعيت کشور مشمول نهايي دريافت سهام عدالت مي شوند.

وي افزود: از 62 شرکتي که سهام آنها براي طرح سهام عدالت واگذار شده است 33 شرکت در بورس حضور دارد و از بهترين‌هاي بنگاه هاي اقتصادي محسوب مي شود که هلدينگ خليج‌فارس يکي از اين شرکتهاست.

محمد تبار گفت: پس از اين مرحله ديگر براي طرح توزيع سهام عدالت نام‌نويسي نخواهد شد و اين طرح پايان خواهد يافت.

وي با بيان اينکه ارزش اين سهام متناسب با رشد شاخص هاي بورس افزايش مي‌يابد و اقساط آنها از طريق سود سهام پرداخت مي‌شود، گفت: تاکنون بخشي از قيمت سهام از اين طريق پرداخت شده است و پس از تکميل طرح در خصوص حضور اين سهام در بورس يا فرابورس و خريد و فروش آن تصميم گيري خواهد شد./عب
برچسب ها: سهام ، عدالت ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.