سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشي دانشگاه علامه خبر داد:

افزايش ظرفيت 75 رشته در مقطع دكتري

بنابر گفته معاون آموزشي دانشگاه علامه طباطبايي دانشگاه علامه نسبت به 6 سال گذشته در ارتقاي توسعه وضعيت كيفي و كمي با افزايش 14 رشته دكتري به 75 رشته و همچنين دانشكده‌ها از 6 به 11 دانشكده اضافه شده است.

دكتر شفيع آبادي، معاون آموزشي دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ هفته آموزش برنامه‌اي كارآمد و فرصتي است در جهت بررسي و اصلاح برنامه‌هاي گذشته و همچنين استفاده از تجارب و مشاركت با ديگر دانشگاه‌ها در اين راستا است.

وي در خصوص برنامه‌هاي هفته آموزش در روز پنجشنبه 12 ارديبهشت تصريح كرد: 12 ارديبهشت در طي جلسه‌اي دانشگاه علامه طباطبايي با دانشگاه تربيت مدرس مبني بر بازنگري دروس جلسه فرهنگ و اخلاق حرفه‌اي شاگرد و به روز شدن پژوهش و آموزش مي‌پردازد.

معاون آموزشي با اشاره به برنامه‌هاي ديگر در هفته آموزش بيان كرد: مراجعه مسئولين دانشگاه‌ها به خوابگاه‌ها و محل سكونت دانشجويان در جهت بررسي و رفع مشكلات آنها و همچنين قانون مداري براي دانشجويان مبني بر سرعت و دقت در امور رسيدگي به كارهاي اداري آنها است.

شفيع آبادي ضمن بيان پيشرفت وضعيت كمي و كيفي دانشگاه علامه نسبت به سال‌هاي گذشته عنوان كرد: دانشگاه علامه نسبت به 6 سال گذشته در راستاي توسعه وضعيت كمي و كيفي در جهت پاسخگويي به نياز جامعه قرار گرفته است كه در واقع با افزايش 14 رشته دكتري به 75 رشته و همچنين دانشكده‌ها از 6 به 11 دانشكده رسيده است.

وي در پايان در خصوص هماهنگي دانشگاه علامه با سازمان و وزارت خانه‌ها در جهت ادامه تحصيل پرسنل خاطر نشان كرد: متقاضيان بنابر شرايط تعيين شده از سمت وزارت علوم پذيرفته مي‌ شوند و هم اكنون حدود 20 هزار دانشجو در رشته هاي متعدد در حال تحصيل هستند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.