سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام قرباني خبرداد

رسیدگی به مشکلات قضائی 110نفر از زندانیان ملایری

رئیس دادگستری ملایر به همراه "علی صیادی " دادستان دادسرای انقلاب و عمومی و " گلریز " قاضی ناظر بر زندان از مجموعه زندان ملایر بازدید کردند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام قربانی" رئیس دادگستری ملایر به همراه "علی صیادی " دادستان دادسرای انقلاب و عمومی و " گلریز " قاضی ناظر بر زندان از مجموعه زندان ملایر بازدید کردند.

دراین بازدید که در راستای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری انجام گرفت، در ابتدا در محل دفتر رئیس زندان ملایر جلسه‌ای برگزار شد.

در این جلسه رئیس دادگستری ملایر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات "محمد بیات " رئیس زندان ملایر و همکاران وی در سنگر زندانبانی، بر سعی و تلاش مضاعف و بیش از پیش برای کاهش آمار کیفری زندان‌ها و فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای افزایش حضور قضات در زندان ملایر و دیدار آنان با مددجویان و رسیدگی به مشکلاتشان تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل مناسب بین دستگاه قضایی و زندان در خصوص مساعدت در زمینه صدور مجوزهای رای باز شاهد کاهش بیش از پیش جمعیت کیفری در زندان باشیم.

در پایان، بازدیدکنندگان با حضور در میان مددجویان و دیدار چهره به چهره با آنان به بررسی مشکلات قضایی 110نفر از محکومان حوزه قضایی خود پرداختند و رهنمودهای و توصیه‌های لازم را در راستای حل مشکلات قضایی آنان ارائه کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قوه ، قضاییه ، قربانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.