سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین کنسرت بهاری سال 92 این خواننده عنوان شد:

بابک جهانبخش: تابستان، زمان انتشار آلبوم جدیدم

بابک جهانبخش 9 اردیبهشت در نخستین کنسرت بهاری خود در سال 92 تابستان را زمان انتشار آلبوم جدیدش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت بهاری بابک جهانبخش در برج میلاد تهران پیش از ثانیه شمار نخستین کنسرت بابک جهانبخش در سال 92 تیزری از کنسرت آتی این خواننده با اخلاق ایران در کشور مالزی پخش شد تا طرفدارانش برای حضور در اجرای خارج از کشور او خود را آماده کنند.
بابک جهانبخش در ابتدای کنسرت خود، در رابطه با آلبوم جدید خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول انجام دادن کارهای آلبوم جدیدم هستم و امیدوارم این اثر تابستان روانه بازار موسیقی شود.
وی ادامه داد: این سری از کنسرت هایم آخرین اجراهای آلبوم "من و بارون" است و از تابستان و در سری جدید کنسرت ها، قطعه های آلبوم جدید را اجرا می کنیم.
شهرام شکوهی، آرش پاکزاد، نیکان ابراهیمی و یاحا کاشانی میهمانان ویژه جهانبخش در کنسرت او بودند.
قطعه "تو چشمای منی" که آخرین اثر منتشر شده از جهانبخش است با استقبال پرشور مخاطبان حاضر در سالن روبرو شد.
این خواننده با احساس موسیقی پاپ در بخش دیگر از کنسرت بهاری خود تصریح کرد: در آلبوم جدید به طور یقین تمامی نوازندگان ارکسترم حضور دارند و امیدوارم قطعه های آلبوم جدید جایگزین مناسبی برای قطعه های فعلی باشند.
در کنسرت اردیبهشتی بابک جهانبخش 15 قطعه اجرا شد که این قطعه ها را ای دل، یه کم جاتو عوض کن، ای کاش، به خودت باختمت، بی تو می‌میرم، هذیون، باور کن، دوست دارم، من و بارون، تو چشمای منی، دیدنی شدی، افسانه، ایده آل، چی شده و اجرای مجدد من و بارون تشکیل می‌دهند.
اعضای اکستر حرفه ای بابک جهانبخش را جمعی از بهترین نوازندگان ایران زمین تشکیل می دهند که از این میان رضا تاجبخش، رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، میلاد سعدی پرکاشن، ایلیار خسروی درامز، اشکان آبرن سینتی سایزر، یاشار خسروی ساکسیفون، مسعود همایونی گیتار الکتریک و بهنام حکیم نوازندگی گیتار و بوزوکی را برعهده دارند.
گفتنی است، کنسرت بزرگ بابک جهانبخش 9 و 10 اردیبهشت به تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده در برج میلاد برگزار می شود ./ي2

گزارش از بهاره کنجکاوفرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
وحید
۱۶:۵۲ ۱۳ دی ۱۳۹۲
باعرض سلام از انتشار البوم جدید حمید عسگری خبری دارید؟