سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

در صورت تایید يا عدم صلاحیتم تسلیم نظر شورای نگهبان هستم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صورت رد يا تاييد صلاحيتم از سوي شوراي نگهبان به نظر اين نهاد قانوني كشور تمكين مي‌كنم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "مصطفی پورمحمدی" رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست خبری که عصر امروز در دانشگاه شریف و در جمع دانشجویان این دانشگاه و اصحاب رسانه برگزار شد،‌ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اختیارات قانون اساسی را در خصوص رئیس جمهور کافی می‌دانید یا خیر؟ گفت: اختیاراتی که در قانون اساسی راجع به رئیس‌جمهور است قوانین فوق‌العاده‌ای است و مهم این است که انسان سهم دقیق از قانون و جایگاه خود را در مجموعه‌هایی که می‌خواهد در آن قرار گیرد تعریف کند.  
 
وی افزود: در کشور ما به تعریف خاصی قوا تفکیک شده است که با این ترکیب موزون مشکلات کشور هوشمندانه حل شده و می‌توان آنها را بدون دغدغه و ماجراجویی بررسی کنیم.  
 
حجت‌الاسلام پورمحمدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر شورای نگهبان برای رد یا تایید صلاحیت شما تصمیم بگیرد، آنرا حجت می‌دانید؟  گفت: من تسلیم هستم، خیلی از تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود ممکن است مورد قبول نباشد اما باید منطقی رفتار کرد؛ بنده این را اخلاق فاخر مدنی و قانونی می‌دانم و باید آرامش در جامعه را ترویج کنیم. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: محمدی ، رئیس ، بازرسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.