سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخاطبان شبكه سحر همان نور معروف را مي بينند

فيلم تلويزيوني «همان نور معروف» اين هفته مهمان خانه هاي مخاطبان سيما خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين فيلم تلويزيوني  به  مديريت دوبلاژ سعيد بحرالعلومي براي پخش از سيماي آذري اين شبكه به زبان آذري برگردانده شده و در جدول پخش اين سيما جاي گرفته است.

" همان نور معروف " بر اساس ترجمه اي از غلامرضا صفوي و صدابرداري ساناز اكبري برگردان شده است.در اين فيلم تلويزيوني سعيد بحرالعلومي، مهدي حسين زاده، ونوس محسن زاده و حبيب بحرالعلومي به عنوان صداپيشه به كار دوبله پرداخته اند.

 اين فيلم تلويزيوني به كارگرداني جواد افشاري به سفارش سيما فيلم توليد شده است وداستان مردي به نام عطا را به تصوير مي كشد كه در يك شركت پل سازي مشغول به كار است. او معلولي موفق و فعال است كه گذشته خود را فراموش كرده و هيچ چيز از گذشته و جواني خود در ياد ندارد و ذهنش گذشته اي خيالي براي او ساخته است اما ...
آرش مجيدي، سروش صحت، عباس اميري، اسماعيل سلطانيان، مريم كاوياني، عباس غرالي و ... در " همان نور معروف " به ايفاي نقش پرداخته اند.

" همان نور معروف" يكشنبه 8 ارديبهشت ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقيقه از كانال يك شبكه بين المللي سحر براي مخاطيان سيماي آذري به روي آنت خواهد رفت./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.