سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

سرچشمه خوشبختی را بیابید

شناخت بیشتر، شما را به سمت انتخابی درست هدایت می‌کند، حالا که دارید با کفش‌های آهنی مسیر رسیدن به زندگی مشترک را طی می‌کنید لازم است با آگاهی از تمام ابعاد آن، چراغ‌های بین راهی را روشن کنید و در نهایت به سرچشمه خوشبختی برسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، قبل از شما خیلی‌ها ازدواج کرده‌اند خیلی‌ها از ازدواج‌شان راضی هستند و حالا در کنار همسرشان احساس آرامش می‌کنند. نگران نباشید دیری نمی‌گذرد که شما هم در کنار همسرتان به جمع تمام زوج‌های خوشبخت ملحق می‌شوید.
شناخت و آگاهی می‌تواند ضمانتی برای موفقیت شما در آینده باشد، با خواندن کتاب‌های مربوط به مهارت‌های زندگی و اصول خواستگاری می‌توانید دانسته‌های خود را تقویت کنید با وجود این، شناختی که در این مراحل به دست می‌آورید نسبت به شناختی که پس از ازدواج و به تدریج حاصل می‌شود همچون قطره‌ای در دریاست.
 اما برای شما و طرف مقابل دانستن ویژگی‌های اخلاقی و روحیاتتان امری ضروری محسوب می‌شود. باید برای انتخاب شریک زندگی و همراهی مطمئن تحقیق و بررسی انجام داد، برای امتحان می‌توانید همین حالا یک کاغذ و قلم دست بگیرید و کارهای روزانه‌تان را در آن یاداشت کنید، بعد یک بار از بالا به پایین آن را بخوانید و مرور کنید،
 آیا نکته خاصی در آن وجود دارد؟زندگی مشترک ترکیبی از احساسات مثبت و عواطف در حال رشد است، وقتی دو نفر در کنار هم قرار می‌گیرند و حاضر می‌شوند تعهدی را بپذیرند که آن‌ها را در چهارچوب‌های جدیدی قرار می‌دهد که باید کمی انعطاف و ملایمت به خرج دهند. زن و شوهر باید برای حفظ تعادل در زندگی بعضی از عادات خاص دوران مجردی را کنار بگذارند. خیال‌تان راحت باشد، آن‌قدرها هم سخت نیست و بعد از مدتی درمی‌یابید این همه احساسات تازه و لحظه‌های شیرین ارزش تغییر کردن را دارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.