سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک های تبلیغاتی چگونه داوطلبان کنکور را پیدا می کنند؟

با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری ارسال پیامک های تبلیغاتی به داوطلبان کنکور بیشتر می شود اما این پیامک ها چگونه داوطلبان کنکور را پیدا می کنند.

 این روزها که به کنکور سراسری نزدیک می شویم، برخی از مؤسسات کنکور با پیامک های تبلیغاتی به دنبال این هستند که داوطلبان کنکور را به سمت خود هدایت کنند اما سؤال اینجاست که این مؤسسات شمارۀ داوطلبان کنکور را از کجا پیدا می کنند؟

دکتر حسین توکلی، مشاورعالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران افزود: به طور کلی اطلاعاتی که از داوطلبان آزمون ها دریافت می شود به صورت محرمانه می ماند و حتی در اختیار واحدهای سازمان هم قرارداده نمی شود چه برسد به اینکه در اختیار دستگاه های اجرایی هم قرار گیرد.

*مدارس مجاز به دراختیار گذاشتن اطلاعات نیستند

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: هیچ کدام از مدارس مجاز نیستند اطلاعات دانش آموزان و یا شماره تلفن آنها را در اختیار کسی قرار دهند و این اتفاق از طرف مدارس نیفتاده است.

براساس گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران از چندین مؤسسه آموزشی حاکی از این بود که افرادی که نرم افزارهای پیامکی را نصب می کنند شماره هايی را در اختیار مؤسسات قرار می دهند اما اینکه آنها این شماره ها را از کجا می آورند هنوز معلوم نیست.

*فریب تبلیغات پیامکی را نخورید
مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه به داوطلبان توصیه کرد: در آزمون سراسری منابع درس و نوع طراحی سؤالات کاملاً مشخص است و حتی بعد از آزمون نیز داوطلب خودش می تواند متناسب با استعدادش و حتی مشخصات روحی خود انتخاب های خودش را به درستی انجام دهد بنابر این اکیداً توصیه میشود فریب پیامک های تبلیغاتی را نخورند./ح


 

برچسب ها: پیامک ، کنکور ، تبلیغات ، توکلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.