سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار ميليون يورو تسهيلات بانک توسعه و تجارت اکو به طرح شبکه آبياري

مديرعامل شرکت آب منطقه اي کردستان شاهين گفت: مبلغ چهار ميليون يورو معادل130 ميليارد ريال از تسهيلات اعطايي بانک اکو جهت اجراي شبکه آبياري و زهکشي پاياب سدسيازاخ ديواندره در هفته جاري به حساب شرکت آب منطقه اي کردستان واريز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، پاکروح  افزود: اين پروژه 20 هزار هکتار از اراضي شهرستانهاي ديواندره و بيجار را تحت پوشش قرار داده  و با توجه به وسعت زياد، اجراي آن نيازمند سرمايه گذاري خارجي است.
مديرعامل شرکت آب منطقه اي کردستان، گفت: در اين راستا و در  سفر هيئتي از بخش آب جمهوري اسلامي ايران در سال 89 به کشور ترکيه، طرح شبکه آبياري و زهکشي سيازاخ به عنوان اولين دريافت کننده تسهيلات پروژه اي (بلند مدت دولتي) اعطايي از طرف بانک توسعه و تجارت اکو به دولت جمهوري اسلامي ايران، به تصويب اين بانک رسيد و قرارداد آن به مبلغ شانزده ميليون و 890 هزار يورو جهت اجراي حدود هشت هزار هکتار از اراضي مزبور به امضاي طرفين رسيد.
بانک اکو با مشارکت کشورهاي ترکيه، ايران و پاکستان و با هدف گسترش روابط تجاري ميان سه کشور، در دسامبر 2007 در استانبول به طور رسمي آغاز به کارکرد./س
برچسب ها: تسهیلات ، بانک ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.