سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاريابي اينترنتي و تاثير آن بر صنايع مختلف

امروزه بازاريابي اينترنتي، تاثير فراواني بر بازار صنايع مختلف از جمله بانکداري و خريد و فروش گذاشته است، به نحوي که در بسياري از بازارها، خريد و فروش حضوري کمرنگ شده است.

فرشيد سيم بر کارشناس اقتصادي، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازاريابي اينترنتي بر صنعت بانکداري بي تاثير نبوده و روز به روز بر تعداد بانکهايي که خدمات آنلاين ارائه مي دهند، افزوده مي شود.
وي در ادامه افزود: اين سيستم به دليل عدم نياز به مراجعه متقاضيان به شعب بانکها، مورد استقبال بسياري قرار گرفته است.
اين کارشناس اقتصادي، خاطرنشان کرد: با توجه به تمام خوبي هايي که بازاريابي اينترنتي براي متقاضيان به همراه دارد، متاسفانه سرعت نسبتا پايين اينترنت در کشور و قطعي هاي گاه گاهي در ايران، مشاهده مي شود که اين موضوع تا حدودي موجب نارضايتي مردم براي استفاده از اين سيستم شده است.
سيم بر در پايان يادآور شد: با گسترش اين سيستم، مردم مي تواننند کارهاي روزمره خود را انجام داده و در وقت خود صرفه جويي کنند و نيازي به طي کردن مسافت طولاني نداشته باشند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.