سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام کريميان خبر داد

ارائه بيش از 350 مقاله به دبيرخانه اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي

دبير اجرايي اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي از ارائه بيش از 350 مقاله با عنوان بيداري اسلامي به اجلاس هفته آتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ "حجت‌الاسلام کريميان" دبير اجرايي اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي در نشست خبري اين اجلاس گفت: حضور 700 نفر ميهيمان خارجي در اين اجلاس نشان دهنده اهميت آن است و اميدواريم بتوانيم در اين اجلاس به دستآوردهايي که در نظر گرفته شد، دست پيدا کنيم.

وي افزود: روز اول اجلاس؛ مراسم افتتاحيه و روز دوم برنامه‌هاي عمومي و مراسم اختتاميه را در پيش داريم.

کريميان با بيان اينکه چهره‌هايي همچون آيت‌الله حسيني بوشهري در برگزاري اين همايش به ما کمک کرده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 350 مقاله به دبيرخانه اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي فرستاده شده است.

حجت‌الاسلام كريميان در پاسخ به سوالي مبني بر دستاوردهاي نشست‌هاي بيداري اسلامي گفت: تاكنون 5 نشست در حوزه بيداري اسلامي شامل بيداري اسلام و شخصيت‌هاي برجسته جهان اسلام، بيداري اسلام و زنان، بيداري اسلام و جوانان، بيداري اسلام و شعرا، بيداري اسلام و اساتيد برگزار شده و اكنون در آستانه ششمين اجلاس علما و بيداري اسلام هستيم.

وي ادامه داد: برگزاري اين نشست‌ها با توليد ادبيات جديد همراه بوده است كه اين ادبيات براي تثبيت بيداري اسلامي در منطقه بوده و در برابر ادبياتي مانند بهار عربي كه غرب در منطقه از آن ياد كرده است.

دبير اجرايي اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره حل مشكل سوريه در اين اجلاس گفت: در اجلاس‌هاي قبلي نيز كه از سوي مجمع جهاني بيداري اسلامي برگزار شد درباره حل مشكل سوريه مباحث خوبي مطرح شد كه به طور حتم در اجلاس علما نيز به اين موضوع خواهيم پرداخت.

وي تصريح كرد: دراجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي جلسه خاصي را با علماي كشورهاي مختلف جهان پيرامون حل مسئله سوريه خواهيم داشت و ديدگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران را نيز در قبال مردم و دولت سوريه به صورت شفاف بيان مي‌كنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، اجلاس ، علما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.