سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ارشاد در خوزستان؛

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمیدیه افتتاح شد

ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تازه تاسیس حمیدیه استان خوزستان با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، این ساختمان دارای دو طبقه به مساحت 900 مترمربع و فضاهایی از جمله کتابخانه،فرهنگسرا،8 اتاق بزرگ و فضای عمومی،پلاتو،بخش های خدماتی،اتاق مدیریتی و اتاق رایانه می باشد. 

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب سفر چهارم رییس جمهور و هیات دولت به استان خوزستان صبح امروز وارد شهرستان تازه تاسیس حمیدیه شد و پس از شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمیدیه را افتتاح کرد.

گفتنی است،در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عبدالساده نیسی بعنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حمیدیه منصوب و معرفی شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفرهای استانی دولت دهم بعنوان نماینده معین دولت به شهرستان حمیدیه در استان خوزستان سفر کرد.

شرکت در شورای اداری شهرستان حمیدیه،دیدار مردمی با مردم این خطه، افتتاح و بازدید از طرح ها و پروژه ها یفرهنگی و هنری و شرکت در چند برنامه فرهنگی و هنری از جمله برنامه های سفر وزیر ارشاد به استان خوزستان است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.